Jaklub Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Mam kolejny błahy problem. Jak zrobić jakąś akcję, która aktywuję się po tym, jak wszystkie objekty danego rodzaju mają dany np. image_single? Skrypt: if objectx.image_single=1 { ... } nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 var _a; _a=1 with(objectx) { if !image_single=1 { local._a=0 } } if _a { ... } ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Nie działa. Czy jest jakaś inna metoda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 var _a; _a = 0; with( objectx ) { if( image_single = 1 ) { other._a += 1; } } if( _a = instance_number( objectx ) ) { ... } Ale to się i tak sprowadza to tego co napisał Hanjuso. :/ Sprawdź jeszcze raz jego metodę tylko zamiast local użyj other. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Eh... podstawy, a udziwniacie je jak nie wiem co. Trzymaj przyklad: http://www.toya.net.pl/~ptaki/przyklady/przykladgmc001.gm6 Musisz miec zarejestrowana wersje gm. ew, Łap code. Create Obiektu sprawdzajacego image_single obiektów. image_single=1; variable0=false; variable1=false; variable2=false; variable3=false; Draw tego samego obiektu (Mozna to rozbic na inne eventy, ale robilem to na szybko, a zapewne duzo nie stracisz na fpsach, wystarczy pozbyc sie tego obiektu w momencie wykonania sie calego warunku) if (variable0=false) & (object0.image_single=1) { // Warunek sprawdzajacy wartosc image_single 1 obiektu variable1=true; // Zmiana zmiennej odpowiadajacej za sprawdzanie kolejnego warunku if (variable1=true) & (object1.image_single=1) { // Warunek sprawdzajacy wartosc image_single 2 obiektu variable2=true; // Zmiana zmiennej odpowiadajacej za sprawdzanie kolejnego warunku if (variable2=true) & (object2.image_single=1) { // Warunek sprawdzajacy wartosc image_single 3 obiektu variable3=true; // Zmiana zmiennej odpowiadajacej za sprawdzanie kolejnego warunku variable0=true; // Koniec petli } else { variable3=false; // Zablokowanie zmiennej, zamkniecie petli sprawdzania warunków. show_message('ERROR / Blad w sprawdzaniu 3 obiektu'); // Komunikat Błędu } } else { variable2=false; // Zablokowanie zmiennej, zamkniecie petli sprawdzania warunków. show_message('ERROR / Blad w sprawdzaniu 2 obiektu'); // Komunikat Błędu } } else if (variable0=false) { variable1=false; // Zablokowanie zmiennej, zamkniecie petli sprawdzania warunków. show_message('ERROR / Blad w sprawdzaniu 1 obiektu'); // Komunikat Błędu } // Zdarzenie wywolane jezeli skrypt zadziała if (variable3=true) { show_message('Dziala'); // Skrypt zostaje wywolany, warunki zostaly spelnione. } // Sprawdzanie wartosci zmiennych 1 = true = 0 = false draw_text(100,100,variable0); draw_text(120,100,variable1); draw_text(140,100,variable2); draw_text(160,100,variable3); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Ale właśnie Ty udziwniłeś. :P Moje i Hanjuso działa, sprawdziłem właśnie. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Gdzie udziwnilem? Zwyczajne sprawdzanie warunków, czytelne dla kazdego, potencjalnego uzytkownika =P AH, zapomnialem wywalic zbedne linijki do sprawdzania błędów, moze dlatego wyszlo takie dlugie. Głupi nawyk, głupi nawyk! ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 25 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Działają wszystkie po dokładnym sprawdzeniu. Przepraszam i dziękuję autorom skryptów. :) Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi