XXX Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Jak zrobić mechanizm zmiany pogody? :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p-ter Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Jak zrobić mechanizm zmiany pogody? :crying: Był na stronie jakiś przykład chyba śniegu(nawet 2) idzie zawsze przerobić na deszcz czy coś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XXX Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Nie chodzi mi o tworzenie deszczu lub śniegu. Tylko o czasową zmianę tych efektów. Czas ten ma być losowy. :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 A masz już jakiś kod, jakiś plan, czy coś w tym stylu :P ? Bo skoro zadajesz w pytaniach dla zaawansowanych, to oznacza, że wystarczą ci nasze wskazówki jak to zrobić, albo masz kod który wywala nieoczekiwane błędy, albo twój problem to złożone zagadnienie, który potrafisz opisać w więcej niż 10 zdaniach. Zapytaj się jeszcze raz, powiedz co masz, opisz dokładniej co chcesz, to może ci pomożemy, inaczej przeniosę temat do początkujących. Zaawansowani nie pytają się w jednym zdaniu nie pisząc nic od siebie, co już mają :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Hm. Ustaw obiekt z timerem który po określonej liczbie stepów przejdzie do kolejnego timera, który zmieni i pogodę. Możesz w taki sposób zrobić 7 efektów pogodowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Możesz też skorzystać z systemu delegacji zrobionego przez Ranmusa ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 zawsze przecierz mozesz uzyc timeline'ów ustawiasz czas wstawiasz efekt i robisz zeby sie powtarzalo ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Jeżeli ma być losowy czas to dla alarmów z efektem (np. alarm[0] - śnieg) użyj funkcji if (ceil(random(10))=true) { alarm[0]=30 alarm[0]=45 alarm[0]=50 alarm[0]=60 alarm[0]=75 alarm[1]=45 alarm[1]=105 alarm[1]=25 alarm[1]=65 alarm[1]=75 } PS Jeżeli się mylę proszę mnie poprawić ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Hmm... Chyba nie ceil a round i po co te true... Chyba że w kontekście ceila, ale nie prościej: losowy = round(random(choose(<kilka alarmów>))) if losowy == <coś z "kilku alarmów"> { alarm[0] = <jak up> } Gdzie alarm[0] to jeden efekt pogodowy itp... (żeby zrobić ten efekt dla kilku efektów, trzeba uzyć różnych alarmów i odpowiednią ilość razy skopiować tę funkcję) Być może nie wydaje się to prostsze, ale zawsze alernatywne rozwiązanie (czyt. głupie, dłuższe i na chama, ale zawsze coś). Poza tym ten temat ma już trochę czasu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 25 Lutego 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Ludzie, do takich warunków nigdy nie używa się IF. Od tego jest instrukcja warunkowa SWITCH, a przede wszystkim znacznie szybsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks kenobi Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Hej to chyba dobry pomysł z tą zmianą czasową pogody. Lecz chyba jednak kłopotliwy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 dobry system pogody jest złożony z particle. A to dużo kosztuje w użyciu procesora :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XXX Opublikowano 27 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Zmiana pogody ma zachodzić w losowym momencie gry. A pierwszy projekt gry powstał dosyć dawno teraz chce go ulepszyć. :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się