Skocz do zawartości

Save - script lub pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Dokładniej to chcę zrobić by jak nastąpi "kolizja" z obiektem/ścianą SAVE to się gra zapisuje a odczyt podczas początku gry (z menu).

 

<EDIT>

 

Chyba już wiem jak to zrobić :)

 

Narazie nie pomagać :]

 

Sam chcę spróbować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Chciałbym zrobić w grze opcje SAVE...

 

Prosiłbym o jakiś silnik gry z save, albo instrukcje jak coś takiego wykonać.

 

Z góry dziękuję.

po wcisnieciu jakiegoś tam klawisz(jakiego chcesz):

{

zapisanie=0;

zapisanie=(get_save_filename('Stan gry|*.sav',0));

if(zapisanie!='')

{

if(string_pos('.sav',zapisanie)=0)game_save(zapisanie+'.sav') else game_save(zapisanie);

if(string_pos('.sav',zapisanie)=0)screen_save(zapisanie+'.jpg') else screen_save(zapisanie);

}

}

a to od razu robi screena tam gdzie zapisujesz i nazwywa go tak jak nazwałeś save`a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wcisnieciu jakiegoś tam klawisz(jakiego chcesz):

{

zapisanie=0;

zapisanie=(get_save_filename('Stan gry|*.sav',0));

if(zapisanie!='')

{

if(string_pos('.sav',zapisanie)=0)game_save(zapisanie+'.sav') else game_save(zapisanie);

if(string_pos('.sav',zapisanie)=0)screen_save(zapisanie+'.jpg') else screen_save(zapisanie);

}

}

a to od razu robi screena tam gdzie zapisujesz i nazwywa go tak jak nazwałeś save`a

 

 

Ok. A jaki potem script żeby odczytać save ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. A jaki potem script żeby odczytać save ?

po wciśnięciu jakiegos tam guzkia(jakiego chcesz,wybierasz sobie wcześniej zapisany save)

game_load(get_open_filename('Stan gry (*.sav)|*.sav',0));

 

 

ps ten save i load masz sobie dać w jakiś obiekt jak się nie myle napisz jeśli wyjdzie a jeśli nie to tez to obczaje ale powinno być dobre!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. A jaki potem script żeby odczytać save ?

po wciśnięciu jakiegos tam guzkia(jakiego chcesz,wybierasz sobie wcześniej zapisany save)

game_load(get_open_filename('Stan gry (*.sav)|*.sav',0));

 

 

ps ten save i load masz sobie dać w jakiś obiekt jak się nie myle napisz jeśli wyjdzie a jeśli nie to tez to obczaje ale powinno być dobre!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa bez problemowo :)

 

Wywaliłem tylko robienie screena podczas save, gdyż jak się potem nadpisywało to save, to nie robiło save tylko dwa screeny.

 

Ale pomotałem :P

 

Ważne że działa :)

No i dobrze fajnie że działa bo mi też działało wystarczyło wywalić linijke i dobre he he :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...