Grela Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahahah4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahahah4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha h4X3d h4x0R buhahaha grela ingen słoń to konfident Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 if( keyboard_check_pressed( vk_enter ) ) { if( zmienna_paska_zycia = 100 ) { instance_destroy(); } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Ale jak zrobić też ten pasek bo mi ten sam kod mi nic nieda :crying: ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Narysować: draw_rectangle( x, y, x + zmienna_paska_zycia/100 * 200, y + 10, 0 ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Gdzie to dać?? :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 o_o... Napisałem narysować, czyli do draw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 A ta zmienna ??Chyba przykład mi potrzebny :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Nie przykład tylko opcja szukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Ja nie mogę a ta zmienna :crying: :crying: :crying: ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Nie mów mi że nie wiesz nawet co to zmienna. <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Mam dodać 1 czy 2?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Jedną, przecież chcesz wyświetlać stan paska i go sprawdzać - więc po co dwie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 draw_rectangle( x, y, x +pasek/100 * 200, y + 10, 0 ); czy dobrze?? :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 A bo ja tam wiem... A nie lepiej skorzystać ze specjalnego klocka do rysowania healtha ... ? xD Heh, ja tam uzywam kodów, ale jak jesteś tym takim, jak wy to nazywacie 'nob*m', to może tobie i lepiej... Użyj kodu draw_healthbar i raczej rzadziej w kodach używaj spacji, bo nie tyle, że to dziwniej wygąda, ale niektóre funkcje nie łapią spacji np. w równaniach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 i raczej rzadziej w kodach używaj spacji, bo nie tyle, że to dziwniej wygąda, ale niektóre funkcje nie łapią spacji np. w równaniach...Chętnie bym je poznał. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Spacja, Tab i Enter nie mają większego wpływu, na to co się dzieje w kodzie, bo to tz. białe znaki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Jaaa :crying: to niech ktoś z was poda przykład :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 xD Może i spacii można używać ale i tak to dziwnie wygąda... @Up: A co nie wiesz gdzie to wstawić ?? Zresztą mówię, lepiej użyj funkcji draw_healthbar... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 juz ci daje przyklad!! do takich to tzeba miec cierpliwosc XD https://gmclan.org/up900_11_przyklad.html a masz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Dziex :) Ale jeżeli pasek ma tylko 100 to mozna zniszczyc a nie dowolna :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się