p-ter Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Jak napisać kod na wczytywanie backgroundu? PROSZĘ o przykład Background_add(???????) Ogólnie Na Temat Tworzenia Gier nie jest od zadawania pytań! Za następnym razem będzie warn. Marmot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Z pliku? A w helpie tego nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 background_add(fname,transparent,smooth,preload) Adds the image stored in the file fname to the set of background resources. Only bmp and jpg images can be dealt with. transparent indicates whether the image is partially transparent. smooth indicates whether to smooth the edges. preload indicates whether to preload the image into texture memory. The function returns the index of the new background that you can then use to draw it or to assign it to the variable background_index[0] to make it visible in the current room. When an error occurs -1 is returned. Jak krowie na rowie jest napisane w helpie o tym .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się