Skocz do zawartości

Aldebar


Morgo

Rekomendowane odpowiedzi

logo_aldebar.png


Gatunek: RPG

Opis: Jest to gra RPG. Jak w większości gier tego typu chodzi o ubijanie coraz to silniejszych przeciwników, zdobywanie doświadczenia i rozwijanie swojej postaci. Demo oferuje krótką rozgrywkę, właściwie nie ma w niej żadnego celu :jezor: , jak załatwimy wszystkich przeciwników to trzeba odpalić gierkę jeszcze raz bądź po prostu ją wyłączyć :] . Mam nadzieję że się wam (choć trochę :jezor: ) spodoba.
Gra zawiera kilka baboli których nie chce mi się już poprawiać, ale nie przeszkadzają one w grze.

Download: Aldebar

Autorzy: Gra jest w pełni mojego autorstwa, poza dźwiękami i niektórymi grafikami.

Screeny:

scr1s.png scr2s.png

scr3s.png scr4s.png

Aktualnie prace nad grą są wstrzymane.
To jest najnowsza wersja jaka powstała
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo, nawet fajny projekt. musisz dopracować path finding bo postać czasem nie wie jak dość do wyznaczonego miejsca. zbieranie przedmiotów jest ciężkie, bo ludek musi precyzyjnie najść na item. do grafiki sie nie przyczepie, bo w rpgach dla mnie grafika ważna nie jest. ogólnie ciekawy projekcik, czekam na pełną :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale poruszanie sie to makabra... klikam a ludek warjuje i idzie wogóle w odwrotnym kierunku...

 

Do poruszania uzylem wbudowanego do GM systemu znajdywania drogi. Nie jest to najlepsze rozwiazanie. Postaram sie w najblizszym czasie troche to usprawnic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z waszymi życzeniami poprawiłem kilka rzeczy:

 

-system poruszania (postać już tak bardzo się nie gubi)

-rzucanie czarów (teraz zużywają one manę i nie można ich rzucać nonstop)

-powiększyłem nieco poziom

-nowy przeciwnik: Kamienny Golem

-dodałem dwa nowe screeny

-uzupełniłem trochę instrukcję

 

Aby pobrać poprawioną wersję zapraszam na początek tego tematu kub kliknij TUTAJ :D

 

nowe screeny: screen1, screen2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jeszcze ciągle są błędy z tym dokładnym poruszaniem, tzn kiedy kliknie się np. na ścianę, to ludzik zaczyna wariować, a czasem się też zacina... No i wypełnij te czarne luki wokół np. rzeczką, bo tak brzydko wygląda xD Aha i jeszcze jedno: po co mu tyle zbierać tej kasy teraz, skoro jest tak mało przeciwników i rzeczy do kupienia w sklepie ... ? Rozumiem, że to tylko demo, ale to czasem dziwnie wygląda, jak ma na koniec 1300 gp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no już jest lepiej, ale dalej jest ciężko zbierać monety - nie można "w locie" tego brać bądź z większej trochę odległości tylko trzeba centralnie postawić ludzika na nich. popraw to, bo wkurza ;)

 

Wziąłem sobie do serca twoją uwagę i poprawiłem tego buraka. Tak szczeże mówiąc ten sposób zbierania przedmiotów był zamierzony ale widzę że jednak się nie sprawdził :jezor: .

 

Download

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha no i jeszcze jeden bug: wali czary i rusza się, kiedy jest włączone menu czarów lub ekwipunku. A co do ekwipunku, to możesz zrobić tak, żeby automatycznie zakładał lepszy przedmiot na siebie po zdobyciu, czyli np. kiedy masz maczugę i zdobywasz miecz, to automatycznie ekwipuje ci na miejsce maczugi miecz. Oczywiście to działa tylko wtedy, kiedy zdobyty przedmiot jest lepszy od poprzedniego, a tę opcję można w ustawieniach wyłączyć...

 

A tak btw, to zawsze mnie, kurczę zastanawiało, co to jest ten łysy placek na mordzie w miejscu, gdzie powinna być twarz bohatera ?? Mógłbyś chociaż doprawić mu oczy albo włosy, bo tak nie wiadomo w końcu, czy to z boku, czy z przodu, czy z góry, czy z dołu... xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa wersja!!!

 

Poprwiony błąd:

-nie można już rzucać czarów jak przegląda się ekwipunek i inne okna (dzięki spyro za znalezienie tego buga pozdro ;) )

 

Dodane:

-eliksiry do kupienia w sklepie

-kilka przedmiotów

-zmieniony napis w menu

-powiększony room

-i kilka innych drobiazgów

 

UWAGA! gra może teraz chodzić trochę wolno na słabszych pecetach (chociaż dzisiaj rzadko kto ma takie :lol2: ) zoptymalizowałem kod jak tylko mogłem ale mimo wszystko uprzedzam.

 

DOWNLOAD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prace nadal są w toku. Poprostu stwierdziłem że nie ma sensu dawać ciągle kolejnych wersji z małymi poprawkami, wrzucę nową wersję jak bendę miał skończony choć kawałek fabuły (na papierze mam już gotowy cały scenariusz :D ). Ale mimo wszystko mam przy tej grze jeszcze naprawdę sporo roboty, nie chcę określać żadnej daty premiery bo i tak bym jej nie dotrzymał :lol2: . Czyli premiera będzie "when it's done" :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkręciłem mojego dobrego kolegę w ten projekt i pomaga mi aktualnie w rozbudowie fabuły bo ta ma jeszcze sporo aspektów które trzeba dopracować. Poza tym muszę jeszcze dodać kilka grafik, dokończyć okino rozmowy z innymi postaciami, silnik questów, zrobić kawałek mapy świata i pierwszy rozdział fabuły. Wtedy prawdopodobnie wypuszczę kolejne demo. Zmieniłem poza tym układ HUD'a, na screenie widać też jak będzie wyglądało okno rozmowy.

new_hud.png

wg. mnie taki będzie wygodniejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, łatwiej było, jak HUD był po lewej stronie, ale to chyba zależy, któroręczny jesteś xD

 

Poza tym daj jakąś czcionkę z polskimi znakami, a tu parę błędów ort.:

 

Chciałbyś - w środku zdania z dużej litery...

 

z tad - dzo do jezd ..? Poprawnie: stąd xD

 

sowicie cie wynagrodze - heh, chyba 'sowicie Ci wynagrodzę xD

 

To tyle, pzdr =*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, łatwiej było, jak HUD był po lewej stronie, ale to chyba zależy, któroręczny jesteś xD

Widziałem taki układ HUD'a w kilku innych grach i mi tydawał się wygodny a jestem praworęczny. Poza tym to chyba chciałeś powiedzieć po prawej bo teraz HUD jest po lewej :D .

Poza tym daj jakąś czcionkę z polskimi znakami, a tu parę błędów ort.:

 

Chciałbyś - w środku zdania z dużej litery...

 

z tad - dzo do jezd ..? Poprawnie: stąd xD

 

sowicie cie wynagrodze - heh, chyba 'sowicie Ci wynagrodzę xD

 

To tyle, pzdr =*

UPS! to się swoją znajomością ortografi nie popisałem, ale wtopa :lol2: już to poprawiłem, ale z polskimi znakami będzie ciężko bo Game Maker chyba ich nie obsługuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...