Marot Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 W zakładce draw lub wpisując kod ręcznie możemy rysować różne rzeczy w różnych kolorach. A teraz pora na pytanie. W gierce samochodowej umieściłem fotoradar i gdy przejechałeś koło niego to pojawiała się czerwona linia od fotoradaru do samochodu, gierka zatrzymywała się na 2s i traciłeś trochę kasy za mandat. A chodzi o to, że przy następnym okrążeniu radar był "nieczynny", gdyż linia cały czas była wyświetlona. Czy można narysować w tym samym miejscu linię przezroczystą, by ukazało się to co było pod spodem, czy jest jakaś funkcja co usuwa narysowane rzeczy. Jakby była to możnaby robić takie menu, co się na środku ekranu pojawiają i znikają po kliknięciu anuluj bez zużywania niepotrzebnych kB na sprity w jednym kolorze. Różne wyskakujące okienka, albo linię łączącą ciebie z innym obiektem w ruchu. Przydałoby się jakbyście coś wymyślili na ten problem. Bo jak sądzę, tylko moja niewiedza powoduje, że nie potrafię wykonać tego, co chcę, a nie możliwości programu. :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 problem tak banalny jak banalne jego rozwiązanie. zastosuj zmienne do sprawdzenia czy już po 2s przerwie jezeli tak to niech skrypt rysujący sprawdzi to i narysuje. kulawe wytłumaczenie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marot Opublikowano 2 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 ?? Chodziło mi o cofanie narysowanych figur, np. linii czy prostokąta. A na co to była odpowiedź?? Gra się zatrzymywała zgodnie z planem i wszystko działało, tyle że nie potrafię potem linii narysowanej usunąć! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 no to ustaw visible na false albo jesli ta linia jest tylko całym obiektem to object_deactivate albo po prostu ustaw żeby rysowało tylko sprite'a tej linii, a później ustaw sprite_index = 0 lub noone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 @Spyro: ale on to maluje drawem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się