Agrael Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Mam pytanie jak zrobić w grze która została stworzona w Game Maker, żeby po osiągnięciu pewnej ilości punktów przechodziło się do następnego lv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMoEX Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Był taki jeden temat.... TUTAJ Następnym razem poszukaj..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 if (score = ilosc_punktow) room_goto_next; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Wisznu, źle napisałeś. Powinno być: if (score == ilosc_punktow) room_goto_next; Co prawda, GM to zrozumie, ale później mogą być problemy, kiedy zmienną deklaruje się w taki sam sposób jak porównuje się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Polecałbym raczej stosowanie ">=", ponieważ nigdy nie wiadomo czy gracz osiągnie DOKŁADNIE taką wartość punktów. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Tak, ale w tym kodzie był jeszcze jeden błąd, czyli w sumie powinno to w końcu wyglądać tak: if (score >= ilosc_punktow) room_goto_next(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Marmot, w GM = i == w warunkach i pętlach działają tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Wiem, ale w helpie pisze ==, więc chyba lepiej taki zapis stosować skoro jest poprawny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Prawda, lepiej się przyzwyczaić do ==, później np. z PHP są problemy. :D Tak w ogóle GM odnośnie składni jest trochę dziki. MO widać starał się przejąć przynajmniej po troszku z każdego innego języka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatcienia Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Tak, ale w tym kodzie był jeszcze jeden błąd, czyli w sumie powinno to w końcu wyglądać tak: if (score >= ilosc_punktow) room_goto_next(); chyba tak if (score >= ilosc_punktow) { room_goto_next(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Bez różnicy przy jednej funkcji po warunku czy tam pętli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się