aro00 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 dzięki za dotychczasowa szeroką pomoc, a teraz mam pytanie ale bardziej szczegółowe działanie, gdy po prawej stronie w bliskiej odległosci x mniejsze niz 30 obiektu bad1 jest bad2 a y obu obiektów jest =0 to cos takiego if (distance_to_object(bad2) < 30) hspeed = -10; vspeed = 0; w stepie bad1 tylko że wtedy działa naokoło a mnie chodzi konkretnie tylko gdy y=0 a x <30, gdy bad2 jest z prawej strony bad1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Właśnie ułożyłeś sobie warunek: chodzi konkretnie tylko gdy y=0 a x <30, gdy bad2 jest z prawej strony bad1 if( y = 0 && x < 30 && bad2.x > bad1.x ) { //Cos } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro00 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Właśnie ułożyłeś sobie warunek:if( y = 0 && x < 30 && bad2.x > bad1.x ) { //Cos } kurcze to nie działa ale chyba niejasno okresliłem wiec tak sa 2 takie same identyczne obiekty bad i gdy jednego z nich z prawej tylko strony zblizy sie ten sam obiekt na odległosc do 30 czyli znajduje sie tuz obok w pozycji x to ten pierwszy ktory jest z lewj robi cos tam cos tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 global.obj_bad_x = x; global.obj_bad_y = y; global.obj_bad_id = id; global.obj_bad_move = false; with (bad) { if (id != global.obj_bad_id && y == global.obj_bad_y && x >= global.obj_bad_x && x <= global.obj_bad_x + 30) global.obj_bad_move = true; } if (global.obj_bad_move) { hspeed = -10; vspeed = 0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro00 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 dzieki super code, zrobilem takie 4 klocki na cztery kierunki l,r,u,d i poszczegolne dzialaja ale gdy obiekty bad zmieniaja kierunek np verical na horizontal lub vertical na horizantal to przestaje dzialac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się