Skocz do zawartości

petla


kalis

Rekomendowane odpowiedzi

Jak chcesz znać odpowiednik GMowy delaya, to jest on tym:

sleep(1000);

Domyślnie wprowadziłem wartość jednej sekundy. Tyle, że delay to zatrzymuje program (tak samo sleep w gml) więc tobie chyba nie o to chodziło. Radziłbym pokombinować z alarmami. Kod na nie:

alarm[0]=30

Dałem tobie kod na 30 stepów (jeżeli room speed masz 30 to się to równa 1 sekundzie (chociaż nie jestem pewien).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dziala to z alarmem

 

w stepie mam

 

if global.start=true{

for (i=0; i<=45; i+=1)

{

global.minuta+=1;

alarm[0]=30;

}

}

 

w draw

draw_text(380,80,global.minuta);

to wtedy minuta sie zwieksza w nieskonczonosc

a jak zamiast w setepie dalem to do alarmu

to przeskoczylo odrazu na 46

a mi chodzi zeby co 1 sec zmieniala sie 1 min

pozmocie mi z tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie próbowałeś z tym sleepem?

global.minuta+=1;
sleep(1000);

 

Możesz ewentualnie spróbować tak:

 

CREATE:

i=1;

n=45;

 

JAKIŚ EVENT:

alarm[0]=room_speed;

 

ALARM[0]:

if i (mniejsze od) n

[

global.minuta+=1;

i+=1;

alarm[0]=room_speed;

]

 

 

 

Sorry, ale nie moge niektórych znaków na klawiaturze pisać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...