Zychu Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 zrobilem takie cos ze jezeli dwa obiekty sie spotkają zmienna global.a ma wartosc 2 a jak zrobic ze gdy juz sie od siebie odsuną (brak kolizji) zmienna global.a byla rowna 0 czy to jest mozliwe?? :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Można to zrobić na dystans: STEP: if (distance_to_object(obiekt) = <dystans>) global.a=0; Tam gdzie <dystans> wpisz odległość obiektów od siebie żeby sie nie stykały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 14 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 no w sumie tak nie pomyslalem o tym edit :dzieki ale to dokladnie nie jest to oco mi chodzi ale moze byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Źle kod napisałem ale już poprawiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 A tak dokładnie jak mowil marcinz? Nie na dystans. Bo był taki temat na Lidze 24 (Tower ...), w którym sprawdza tylko jeden objekt i jego atakuje, a jak zgini to inny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się