Skocz do zawartości

Instrukcje IF


Piczer

Rekomendowane odpowiedzi

No więc tak. Korzystam z różnych rzeczy, które sobie wymyśliłem w języku GML i chcę ję przekazać początkującym za pomocą klocków. Piszę w LibBuilderze bibliotekę z klockami, tyle że nie wiem jak zrobić klocek jako warunek if (np. w jednym z wypadków jest kod "if (x >= room_width or y >= room_height)"). Grafikę mam już dobraną tylko jak to zrobić, żeby mi zadziałało? :( Jak umieszczę ten klocek w przykladowym projekcie to wyskakuje błąd.

 

Proszę o szybką odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale po co? :/ Sa już nawet dwa - "If variable..." i "If expression"

 

Przecież wpisanie sobie jakichś wartości/zmiennych do klocka zajmie i tak mniej niż zabawa w dociąganie całego nowego klocka do tylko jednej, specyficznej funkcji.

 

Sorry, że tak "gaszę", ale imho to jest kompletnie bezużyteczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...