Skocz do zawartości

Poszukuje tych skryptów/układu klocków


Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje te 3 rzeczy:

 

1.Jak zrobić pasek do nabijania leweli - pokazywanie w procentach ekspoinsów na pasek, na pasku powinna być liczba zdobytych jusz ekspoinsów ,nabijanie x ekspoinsów na następny lewel, no i oczywiście lewele!! ((razem z pokazaniem w innej ramce ile jusz ich jest [sry za tyle wymagań, jakby co :unsure: ]

 

2.Jak mam zrobić żeby mój ludzik po podejściu do pojazdu/statku i wciśnięciu x klawisza (np. Shift) wsiadał do niego , i dopiero ftedy mógł nim kierować, a potem wysiąść i sobie pójść [sry za tyle wymagań, jakby co :unsure: ]

 

3.Jak zrobić żeby były po zdobytym lewelu punkty do rozdania i wpływały postać gracza[sry za tyle wymagań, jakby co :unsure: ]

 

 

Przepraszam za wszystkie błendy ortograficzne -(mam dysleksje :( )

 

To sobie ściągnij FireFoxa 2.0 ze sprawdzaniem pisowni, na tym forum pojęcie dysfunkcji nie istnieje.

Btw, exp to skrót odo expirience - doświadczenie, więc tłumaczenie tego na ekspoinsy jest błędne.

gnysek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Jak zrobić pasek do nabijania leweli - pokazywanie w procentach ekspoinsów na pasek, na pasku powinna być liczba zdobytych jusz ekspoinsów ,nabijanie x ekspoinsów na następny lewel, no i oczywiście lewele!! ((razem z pokazaniem w innej ramce ile jusz ich jest [sry za tyle wymagań, jakby co :unsure: ]

draw_rectangle i kilka warunków.

2.Jak mam zrobić żeby mój ludzik po podejściu do pojazdu/statku i wciśnięciu x klawisza (np. Shift) wsiadał do niego , i dopiero ftedy mógł nim kierować, a potem wysiąść i sobie pójść [sry za tyle wymagań, jakby co :unsure: ]

Zobacz GTA Example w moim uploaderze.

3.Jak zrobić żeby były po zdobytym lewelu punkty do rozdania i wpływały postać gracza[sry za tyle wymagań, jakby co :unsure: ]

Warunki.

If (global.exp>=100) {
global.hp+=10;
global.zrecznosc+=5;
}

Itd itd. To jest dość prosty aczkolwiek męczący sposób. Możesz dać warunek żeby co 50 EXP dodawał np. 10 hp i innych statów.

 

[ Dodane po poście NoooBa ]:

 

Oczywiście nie musisz używać zmiennych globalnych. Podałem taki przykład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

draw_rectangle i kilka warunków.

 

Zobacz GTA Example w moim uploaderze.

 

Warunki.

If (global.exp>=100) {
global.hp+=10;
global.zrecznosc+=5;
}

Itd itd. To jest dość prosty aczkolwiek męczący sposób. Możesz dać warunek żeby co 50 EXP dodawał np. 10 hp i innych statów.

 

 

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...