TeeGee Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Eee to jest niestety tak, że GM6.0 ma taki problem, że nie radzi sobie jeśli do gry wrzucisz za duże pliki (np. muzę). Potem wyskakuje właśnie, że plik jest corrupted. Musisz muzę wgrywać z poza pliku .exe. Robisz to tak: tworzysz w grze dźwięki, ustawiasz je na "use media player", ale nie wgrywasz do nich żadnego pliku. Plik z muzą umieszczasz w folderze gry, na starcie (albo jakimś create evencie) dajesz klocek "replace sound from a file" (albo kod) i wklejasz muzyczkę do swoich dźwieków. Teraz możesz grać je już normalnie. Dodatkowe zalety: gra szybciej się wgrywa (duuuużo szybciej) i szybciej zapisuje (duuużo, duuużo szybciej). Acha - no i GM 7.0 nie bedzie miał już tego problemu z dużymi plikami, choć akurat i tak zawsze opłaca się je trzymać na zewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 13 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Aha... no to trzeba bylo tak od razu mowic :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 He he - to trzeba bylo spytac. A nie zastanowiło Cię, czemu wszystkie gierki mają swoją muzę poza plikiem exe ;)? Swoją drogą - duże grafiki też warto trzymać poza samą grą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 13 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 No to teraz bede robil tak jak mowicie :D Muzyke jak i backgroundy :) A nie zastanowiło Cię, czemu wszystkie gierki mają swoją muzę poza plikiem exe? Myslalem ze o tak sobie trzymaja :lol: Dobra to teraz w spokoju bede mogl dokonczyc ta gre B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi