Rohan Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 moja pierwsza gra gonianego najpierw czerwona kulka łapie zieloną a pużnie jak zielona zostanie złapana to zmienia się w niebieską i goni czerwonego i tak wkółko :D prosze pobierzcie moją gre i oceńcie ją oto link http://www.gmclan.org/up1645.html :D :D :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Bardzo słaba gra. Za szybko się nudzi i niema żadnej akcji która by przykuwała graczy do monitora <_< OCENA: 3/10 Dla czego 3? Bo to jest jego pierwsza gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Zły dział <_< A gra jest do kitu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crash Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Aaaaa!!! O_o . Rohan... gra strasznie muli!! za duży ekran i przez to przecina jak nie wiem co :/ . No, sorry, ale taka prawda i tak moja opinia. Ocena: 2/10 Ale jak na pierwszą grę to nawet nieźle :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rohan Opublikowano 25 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 no to powiedzcie mi jak zrobić jakąś "akcje" ktura przykuwa gracza do kompa jestem początkujący mam Game Makera od 3 dni :angry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michmis Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 w stepie dajesz: allign_object(gracz) to monitor else reset kompa a na serio to: -humor -płynność ruchów -humor -miodna grafika -grywalność, dynamika -4xhumor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Od kiedy humor jest ważnym czynnikiem? Jakoś GTA ma tylu fanów, a jakoś humoru tam nie widzę. Tak samo jak w takim NFS Carbon. Najważniejsza jest grywalność i oprawa audio-wizualna. Reszta idzie w tył, bo obecnie gracze tylko tego głównie wymagają. Poza tym, pomyśl Rohan, w jaką ty chciałbyś grać grę, z jakimi cechami i potem staraj się zrobić grę z takimi cechami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rohan Opublikowano 25 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 dzienki za dobre rady Marmot :):):):) ale czego tak dokładnie brakuje w tej grze ?????????????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Z brakiem humoru w serii GTA to po prostu przesadziłeś. Srogich dowcipów tam na pęczki było przeca. Chyba, że ktoś angielskiego nie zna, to większości nie wyłapie. Cóż poradzić, że nie było Pythonowej stopy? Prawda jest taka, że w większych produkcjach rozmaitych dowcipów przeważnie jest przynajmniej kilka. W Fifach pojawiały się kody na atak ufo, czy burzę z piorunami eliminującymi zawodników. W Quake'u 2 były plujące flakami podobizny autorów. Szczerze mówiąc, nie wierzę, że ekipa od NFS Carbona nie ukryła żadnych śmiesznostek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się