Michmis Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Problem mam taki że mam załóżmy karabim maszynowy który działa na alarmach, w alarmie 0 tworzy sie pocisk i calosc przeskakuje do alarmu 11 skad ubywa amunicji i uwzględniając szybkostrzelność wraca do alarmu 0 i tak w kółko. Problem jest taki że obojętnie jak nie zrobiłbym tego dźwięku zawsze spowalnia on grę, poza tym słychać go w sumie dopieru po zakończeniu serii strzałów (bo za każdym razem słychać tylko początek dźwięku) :(. Pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 if sound_isplaying(strzal)==false { sound_play(strzal); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 chcesz najprostrzy sposob (a przynajmniej najłatwiejszy do zrozumienia) na zrobienie karabinu? robisz najpierw niewidzialny "obiekt1" ktory w create ma alarm ustawiony np. na 5 (szybkostrzelność), a po tych 5 ms znika. Dalej w obiekcie karabinu czy żołnierza w akcji wciśnięcia przycisku odpowiedzialnego za strzał stawiasz warunek ze jesli nie ma "obiektu 1"to nawiasik, w nawiasie wszystko co tam masz w strzelaniu + stworzenie obiektu 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michmis Opublikowano 13 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Napiszę ku przestrodze.. przez przypadek dźwięk zapisałem w mp3, a należało w WAV'ie, gdzie działą znakomicie. Przepraszam za kłopot ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się