Issen Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Prezentuje wam tech demko gierki. Napisałem już właściwie cały program teraz pozostaje mi tylko zrobić jakąś grafike i etapy i jest gotowe dzieło. (jest to moja druga gra) Tu macie link: HellCry-techdemo - wersja z 12-12-2006 (2.6 MB) Sterowanie: W S A D - chodzenie 1 2 3 - zmiana broni myszka lewy - strzal myszka prawy - slowmotion(bulet time?) r - przeładowanie W grze juz jest sporo grafik. Dlatego zajmuje tyle miejsca. Jednak kolejne romy są poza waszym zasięgiem i nie mozecie ich zobaczyc. Każdy grafik może się zaoferować do robienia title setów. POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 no, no, bardzo dobry silnik. bullettime zwłaszcza bardzo udany, płynny, bez urywania się animacji. tylko czemu gdy wciskam r to nic sie nie dzieje? jak na drugą grę, to ładnie ci to wyszło ;] 5/6. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Grafika brzydka, dźwięki rodem z Commodore a o gry... Eee... to miał być silnik? No tak, całkiem niezły, zwłaszcza ten bullet time (chociaż postaraj się o jakiś efekt rozmycia przy tym.). Tylko efekt eksplozji z rakietnicy jest nijaki, ale reszta wypada nieźle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 no co ty pierniczysz? gra jest całkiem spoko szczególnie że to jego druga gra. Grafika nie jest zła. Grywalność ujdzie no i silnik a w szczególności ten bullet time jest good daje 8/10 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Gra jest naprawde fajna tylko jest kilka błędów ,które trzeba poprawić. Ważnym błędem jest to iż pasek z życiem znika i nie wiadomo ile się ma żyć. Drugim błędem jest to ,że "bullet time" trwa w nieskończoność i jest bardzo latwo przej Gra jest naprawde fajna tylko jest kilka błędów ,które trzeba poprawić. Ważnym błędem jest to iż pasek z życiem znika i nie wiadomo ile się ma żyć. Drugim błędem jest to ,że "bullet time" trwa w nieskończoność i jest bardzo latwo przej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Naprawde fajny ten bullet time zmien troche grafike :) postaraj sie to bedzie naprawde swietne !!! (mniej tych wrogow daj :) bo jak jest taki chaos to nie wiadomo co i jak :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 co wy gadacie ta grafika jest ######sta a mugbyś podać jak zrobiłeś bullet time Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 moim zdaniem autor gry nie powinien podawać swoich rozwiązań w grasz innym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Całkiem sympatyczne. Aczkolwiek nic specjalnie oryginalnego - ot TDS z bullet timem. Fajnie, że chciało Ci się zrobić menu główne - większość to olewa "bo to tylko demo", a to ważna sprawa. Moje sugestie: Moim zdaniem napakowałeś za dużo rzeczy na jedną planszę - zaczynasz i od razu leci na ciebie setka pocisków. Nie wiem czy to tylko na potrzeby dema, ale w finalnej wersji tak to oczywiście nie może wyglądać. Poza tym to strasznie spowolni grę - zwłaszcza przy użyciu efektów cząsteczkowych. Logo musi dać się przewinać - najlepiej dowolnym klawiszem. Oglądanie go w kółko jest męczące. Bullet time oczywiście powinien się kończyć - może jakiś pasek energii? A jeśli tak to może jakieś inne powery? Efekty cząsteczkowe strzału są brzydkie - czarny przerywany dymek. To chyba defaultowy efekt - powinieneś go poprawić ze względu na wygląd i wydajność. Bohater gracza nie ma animacji - fatalnie to wygląda, ale to pewnie dlatego, że to tylko tech-demo. Rozwalone działka krwawią :P. Trochę to dziwne. To chyba tyle - powodzenia w robieniu tej gierki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 14 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Tak. Jeszcze dużo pracy przede mną. Tech demo tylko obrazuje mniej wiecej element rozgrywki. Grafika wstawiona jest narysowana w parę chwil na potrzeby wizualizacji. Gra ogólnie będzie mieć charakter przygodówki z elementami zręcznościowymi. Będą specjalne moce (bullet time to tylko jedna z nich). Nie chce wszystkiego mówić ale dojdzie jeszcze miedzy innymi dematerializacja, nieprzenikniona osłona. W każdym momencie gry będzie sie można cofnąć do poprzednich lokacji aby wykorzystać nabyte umiejętności... Po jutrze wezmę się do roboty chyba że kac będzie za duży... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się