Skocz do zawartości

[techdemo] HellCry


Issen

Rekomendowane odpowiedzi

Prezentuje wam tech demko gierki. Napisałem już właściwie cały program teraz pozostaje mi tylko zrobić jakąś grafike i etapy i jest gotowe dzieło. (jest to moja druga gra)

Tu macie link:

 

HellCry-techdemo - wersja z 12-12-2006 (2.6 MB)

 

Sterowanie:

W S A D - chodzenie

1 2 3 - zmiana broni

myszka lewy - strzal

myszka prawy - slowmotion(bulet time?)

r - przeładowanie

 

W grze juz jest sporo grafik. Dlatego zajmuje tyle miejsca. Jednak kolejne romy są poza waszym zasięgiem i nie mozecie ich zobaczyc. Każdy grafik może się zaoferować do robienia title setów. POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra jest naprawde fajna tylko jest kilka błędów ,które trzeba poprawić. Ważnym błędem jest to iż pasek z życiem znika i nie wiadomo ile się ma żyć. Drugim błędem jest to ,że "bullet time" trwa w nieskończoność i jest bardzo latwo przej

 

Gra jest naprawde fajna tylko jest kilka błędów ,które trzeba poprawić. Ważnym błędem jest to iż pasek z życiem znika i nie wiadomo ile się ma żyć. Drugim błędem jest to ,że "bullet time" trwa w nieskończoność i jest bardzo latwo przej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem sympatyczne. Aczkolwiek nic specjalnie oryginalnego - ot TDS z bullet timem.

Fajnie, że chciało Ci się zrobić menu główne - większość to olewa "bo to tylko demo", a to ważna sprawa.

 

Moje sugestie:

 

Moim zdaniem napakowałeś za dużo rzeczy na jedną planszę - zaczynasz i od razu leci na ciebie setka pocisków. Nie wiem czy to tylko na potrzeby dema, ale w finalnej wersji tak to oczywiście nie może wyglądać. Poza tym to strasznie spowolni grę - zwłaszcza przy użyciu efektów cząsteczkowych.

 

Logo musi dać się przewinać - najlepiej dowolnym klawiszem. Oglądanie go w kółko jest męczące.

 

Bullet time oczywiście powinien się kończyć - może jakiś pasek energii? A jeśli tak to może jakieś inne powery?

 

Efekty cząsteczkowe strzału są brzydkie - czarny przerywany dymek. To chyba defaultowy efekt - powinieneś go poprawić ze względu na wygląd i wydajność.

 

Bohater gracza nie ma animacji - fatalnie to wygląda, ale to pewnie dlatego, że to tylko tech-demo.

 

Rozwalone działka krwawią :P. Trochę to dziwne.

 

To chyba tyle - powodzenia w robieniu tej gierki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Jeszcze dużo pracy przede mną. Tech demo tylko obrazuje mniej wiecej element rozgrywki. Grafika wstawiona jest narysowana w parę chwil na potrzeby wizualizacji. Gra ogólnie będzie mieć charakter przygodówki z elementami zręcznościowymi. Będą specjalne moce (bullet time to tylko jedna z nich). Nie chce wszystkiego mówić ale dojdzie jeszcze miedzy innymi dematerializacja, nieprzenikniona osłona. W każdym momencie gry będzie sie można cofnąć do poprzednich lokacji aby wykorzystać nabyte umiejętności...

Po jutrze wezmę się do roboty chyba że kac będzie za duży...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...