Luki251 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Jak lepiej rysować ludzika?Takiego który ma szerokość np.150 i długość np.300, trzy takiego który ma szer. np.500 i długo. np. 1000 (tak żeby szedło zrobić szczeguły)? :huh: Jak też zrobić go w 3d.Uwierzcie:Może troche głupie jest te pierwsze pytanie ale bardzo chcę żeby mi ktoś odpowiedział na to pytanie(na te drugie też oczywiście,ale tak, żeby nikt mi nie mówił żebym najpierw nauczył się robić 2d, bo umiem robić :thumbsup:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Może lepiej znaleść jakies grafy na necie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Chcesz się zająć 3D a nawet nie umiesz narysować sprite'a? :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki251 Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Nie umiem!Pewnie że umiem tylko pytam się jaka jest lepsza postać ta o tej mniejszej szer. i dług. trzy ta o tej większej :thumbsup: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Ale Ty to powinieneś wiedzieć chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki251 Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 To jakie lepiej? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Maaatko. Jeśli robisz grę w wysokich rozdzielczościach to powinieneś użyć większej postaci w przeciwnym wypadku mniejszej. Może zaprezentuj najpierw swoje dzieło i wtedy doradzimy ci wybór :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Albo screena? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 7 Listopada 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 @Luki251: Jeżeli sprite ma być animowany, obracany itp., to najlepiej tworzyć kwadratowego sprita, np. 300x300 czy 500x500 i to zawsze większego od obiektu co będziesz rysował (właśnie na szczegóły). Wielkość sprita w GM nie ma aż takiego znaczenia, gdyż zawsze możesz rysować od środka ustawiając tam origin oraz tworząc maskę kolizji. W przypadku statycznych rysunków ograniczaj się do wielkości murka, drzewka itd. Jak nie starczy miejsca, to możesz zwiększy rozmiary sprita ( w menu edytora wybierasz transform -> resize canvas). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się