Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 4 Lutego 2019 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Czy ktoś z was wie może jak zrobić "mapowanie" danej pozycji (Vector3) na NavMesh w osi y? W sensie jak przesuwam obiekt który nie jest NavMeshAgentem w osiach x i z, pozycja na osi y dostosowuje się do wysokości powierzchni NavMesh? Jedyna funkcja jaką znalazłem to SamplePosition, ale ta funkcja znajduje najbliższy punkt we wszystkich osiach, czyli jeśli mam nagle wysokie podwyższenie to obiekt nie przesunie się dalej i nie "wejdzie" na to podwyższenie bo ma bliżej pozycję na niższym piętrze. @EDIT: W sensie jak można zmapować pozycję pomarańczową na pozycję niebieską? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 No dobra, zrobiłem promień z nieba w dół, wziąłem pozycję hita, sprawdziłem najbliższy punkt NavMesh w stosunku do tej pozycji, a na koniec sprawdzam czy pozycja jest na tyle blisko krawędzi NavMesha żeby się do niej przykleić. Działa to całkiem nieźle, ale nie będę mógł zrobić piętrowych budynków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się