Skocz do zawartości

helikopter


nowicjusz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Kiedyś robilem taką grę. a więc:

* W obiekcie który nazwiemy 'helikopter' w "Create" wstaw klocek 'gravity', ustaw w nim wartość na na przykład 2, poeksperymentuj z kierunkiem przyciągania (direction), bo nie pamiętam który z nich to dół.

* Następnie w Keyboard UP wstaw klocek "move to position" w którym ustaw Y= -6, i zaznacz opcję 'Relative'.

* Na koniec w Keyboard SPACE ustaw klocek "move to position" w którym ustaw Y= -2, i zaznacz opcję 'Relative'

 

 

 

Myślę że powinno to zadziałać. Wartość kierunku grawitacji to chyba będzie 270, ale nie jestem pewien. Odpisz, jak coś nie zadziała poprawnie, spróbuje rozwiązać problem. <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Dobra. Zrobiłem mu przykładzik. Widzisz Michał nie chciało działać dlatego, ponieważ grawitacja cały czas zwiększa prędkość. Nie wystarczy zrobić y=y+6, ponieważ na początku zacznie on się podnosić, ale kiedy grawitacja znów się zwiększy dużo to nie da. Należało dodać w Any Key - gravitation 0. Wtedy przy każdy z klawiszy posiadających funkcje zostanie grawitacja zmniejszona do 0, i bez problemowo helikopter wzniesie się w górę. Kiedy przestaniemy naciskać klawisz - grawitacja znów powróci do normalności.

 

Przykład tutaj :D : Przykład

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...