Penguin Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Witam, od pewnego czasu uczę się programować w C# i wpadłem na pewien problem. Z niewiadomego powodu kod jest zły, i wywala mi błąd: Unexpected symbol `Rigidbody'. Pewnie rozwiązanie jest banalne, tylko że to ja mam coś nie tak w głowie. Proszę o pomoc. Za odpowiedzi dziękuję. A tutaj kod: using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; public class CameraControl : MonoBehaviour { public Transform sphere; void Update () { Vector3 vector = new Vector3(0, 3f, -5f) Rigidbody rigidbody = sphere.GetComponent <Rigidbody>(); Debug.Log = (rigidbody.velocity.sqrMagnitude) transform.position = sphere.position + vector; transform.LookAt(sphere); } } EDIT: Aha, i jeszcze zapomniałem dodać, że kod jest dla obiektu Camera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Oczekuje ; a napotyka Rigidbody w następnej lini. Innymi słowy: Zjadłeś ; w lini Vector3 vector = new Vector3(0, 3f, -5f) oraz w lini Debug.Log = (rigidbody.velocity.sqrMagnitude) Penguin 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penguin Opublikowano 23 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Aha, no tak, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penguin Opublikowano 23 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się