tecbug Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 zamienilby mi ktos 'platform_1.gmd' z tutoriala do platformowki (z www.gamemaker.nl) z klockow na kod? jak ja to robie to nie chce mi chodzic, widocznie robie cos zle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 Jak proszą to się robi ;] Tylko ostrzegam że ścisnąłem troche ten kod, i większośc rzeczy jest w jednym kodzie (Poruszanie się, reakcje na klawisze itp.) Jeżeli ci to nie pasuje, wszystko jest oznaczone komentarzami i napewno trafisz jak to rozebrać na drobniejsze części ;] Download tu : Link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 8 Czerwca 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 Ja tylko dopowiem, zeby wywalic skrypty sprawdzajace wcisniecie klawiszy do eventa pressed any key. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 Ja bym polecał użycie Action Decodera autorstwa Xception. Strona: http://home.tiscalinet.de/xception . Napewno tobie pomoże . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 Marmot gdybyś chciał wiedzieć to ja już mu podałem owy przykład, i wszystko jest dobrze. A Action Decoder to jest bardzo wadliwy, i śmiem podejżewać że tecbug z niego korzystał próbując przelożyć ten przykład platformówki na kod (Oczywiście jak się myle to sorka ^^)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi