Skocz do zawartości

Dach


Rekomendowane odpowiedzi

Na starcie powiem, że SZUKAŁEM na forum rozwiązania, ale takowego nie znalazłem.

W prostych słowach, utworzyłem sobie o_dach, który po zetknięciu z bohaterem staje się niewidoczny, co by móc budynek eksplorować.

Problem polega na tym, że ów dach znika tylko częściowo, to znaczy, że znikają te kafelki, z którymi bezpośrednio styka się gracz, a mnie chodzi o to, żeby powiedzmy w chwili kolizji znikały wszystkie obiekty tego typu w promieniu, dajmy na to 500 pikseli. Jak wiadomo po opuszczeniu budy (kończeniu kolizji) dach powinien pojawić się znów.

 

Oto kod ze STEP dachu(parenta):

 

GML
visible = !place_meeting(x,y,o_gracz);
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...