LolikZabijaka Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Na starcie powiem, że SZUKAŁEM na forum rozwiązania, ale takowego nie znalazłem. W prostych słowach, utworzyłem sobie o_dach, który po zetknięciu z bohaterem staje się niewidoczny, co by móc budynek eksplorować. Problem polega na tym, że ów dach znika tylko częściowo, to znaczy, że znikają te kafelki, z którymi bezpośrednio styka się gracz, a mnie chodzi o to, żeby powiedzmy w chwili kolizji znikały wszystkie obiekty tego typu w promieniu, dajmy na to 500 pikseli. Jak wiadomo po opuszczeniu budy (kończeniu kolizji) dach powinien pojawić się znów. Oto kod ze STEP dachu(parenta): GML visible = !place_meeting(x,y,o_gracz); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZukleGugle Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 STEP gracza GML if(place_meeting(x,y,o_dach)) { with(o_dach) { if( distance_to_object(other) <= 500) { visible = false; } else{ visible = true; } } } else { with(o_dach){ visible = true; } } może coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 5 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 No i po mistrzowsku, podziękował :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się