Pieter Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 no więc mam taki głupi problem :/ chce by Mario zawsze był twarzą do kulki. Czy możecie mi to zrobić? nie zmieniając sprita? to jest banalne tak myślę ale nie wiem co mam już robić :/ https://gmclan.org/up44_11_glupie.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 if mario.x > kulka.x then bla bla bla else bla bla bla. Tak bym proponował. Zamiast bla bla bla stawiasz kloca (bez skojarzeń) takiego z czerwonym ryjem i strzałkami, nie pamiętam nazwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 31 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 ej ja nie jestem nowicjuszem i nie bawię się klockami... obejrzyj przykład i dopiero pisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Nie ma to jak profesjonalna odpowiedź. :D Normalnie chyba do FAQ wrzucę. :P @Pieter: Z jednej strony nie bawisz się kolckami, ale z drugiej w ogóle nie wiesz jak to zrobić, więc zastanawiam się, o co te pretensje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...