123el Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Zrobiłem z grawitacją wszystko tak jak trzeba (w platformówie) i gdy stoje to postać macha nogami, a gdy ide to już nimi nie porusza (całkiem na odwrót). Co zrobić! PS: Jeżeli ten temat już był to chociarz dajcie linka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Zobacz FAQ GMCLANU Link: http://www.gmclan.org/index.php?czytajart=7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 To twoja sprawa, by dbać o sprawdzenie czy temat już był. :/ A co do pytania - sprawdź czy i gdzie funkcje image_single i animation_speed występują. Tyle mogę powiedzieć, bo skąd mam wiedzieć jak zrobiłeś to chodzenie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 30 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 FAQ? Tam nie ma tego czego ja chce! Może kto inny wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 A tak zrobiłeś grawitacje jak w FAQ w punkcie 10? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 30 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 No tak i jak już mówiłem gdy postać stoi to macha nogami jakby szła, lecz gdy idzie(prawo, lewo-zmienia sprite'a) no to stoi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Nie jesteśmy telepatami! Podaj mechanizmy operowania spriteami i animacjami! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Z tymi machającymi nogami to może sprites taki jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Sprawdź jeszcze image_sprite. Trudno powiedzieć co zrobiłeś nie tak =p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 30 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Jest to na klockach i dużo tego troszkie: U bohatera: Wszystko jest tak jak w FAQ w 10-tym pkt., dodałem change sprite into (i tu sprity zmieniają się wedle kierunku, nawet skok ma inny sprit, a co do chodzenia to składa się z 9-ciu klatek). Napewno nie pomyliłem miejscami spritów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Daj w evencie No Key zeby imag_index=0; i po klopocie a w ruchu zmieniaj mu sprite odpowiednik klockiem :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 30 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 To co powiedziałeś jest banalne i sam się tego domyśliłem, ale w tedy gdy postać biegnie to kożysta tylko z 1/9 klatek. Nie poto tyle się męczyłem nad płynnym biegiem postaci! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Daj w evencie no key image_sprite=blablabla(ten co stoi) a w evencie np. left image_sprite=blablabla(ten co rusza nogami). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Nie poto tyle się męczyłem nad płynnym biegiem postaci! Lol ale mozesz na nas nie krzyczec jakbysmy to my spowodowali u ciebie, brak umiejętnosci oblsugi GMa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 30 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 OK. ale animacja tego co biegnie stoi w miejscu! Nie macie pojęcia czy krzycze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Spróbuj mojego sposobu ;) Apropos. Wstawiłeś na końcu "!" więc to oznacza krzyk/wrzask takie tam :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 30 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Kiedy ja już na początku tak robiłem!!?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Nie próbuj sposobu londona - nie ma takiej funkcji jak image_sprite. Edit: może spróbuj dać w eventach Keyboard Left i Right kod: image_single+=1; Nienajlepsze rozwiązanie, ale może pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Jemu chodzilo chyba o image_index Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 30 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 SZCZERZE: nawet nie próbowałem sposobu londona(w kodzie), no ale na klockach to taaak! I NICCC!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Może masz jakąś głupią pomyłkę gdzieś? Bo to, co podajemy (niektórzy :P) powinno działać. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 30 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Nie mam pojęcia tylko dziwi mnie fakt że gdy nic nie naciskam bez ingerencji w no key>start moveing direction=0 i ten środkowy kierunek postać stoi. Zdaje mi się że cała wina spoczywa na grawitacji! Pozbyłem sie grawitacji nadałem kierunki i nic, animacja stoi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 To ja nie wiem! :P Chyba powinniśmy wysłać do ciebie Muldera i Scully. :] Może jak nie masz zbyt dużo zrób grę od początku. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Najszybciej byłoby zrobić mu przykład może? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 30 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 OOOO przykład to jest coś, ale co z tą animacją, dlaczego stoi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 @piotrex1995: To też jest rozwiązanie. Zrób. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 A moze ja zapodam najmadrzejszy pomysl zebys udostepnil nam gm6? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 30 Października 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Najlepiej to jakby 123el zrobił plik gm6 z omawianym problemem i zapuścił link. Zobaczymy co nie tak i powiemy. W ciemno robić przykład jest trochę bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 to może zrobić nową gre(przykład) i zrobić to co pisze w FAQ punkcie 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Najlepiej to jakby 123el zrobił plik gm6 z omawianym problemem i zapuścił link. Zobaczymy co nie tak i powiemy. W ciemno robić przykład jest trochę bez sensu. Dokladnie tak tylko napisalem to bardziej brutalniej :P @Piotrex1999: Po co, skoro to jest tam napisane :] ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi