kriso99 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Witam po dłuuuuugiej nieobecności :) Potrzebuje uzyc particlesow ktore beda mi reagowaly na otoczenie, chodzi np o to by plomienie nie przechodzily przez sciane No i mialem w planach zrobic to attractorami defrectorami i changerami(nie wiem czy dobrze napisalem nazwy), ale niestety w gm studio 1.4 juz to usuneli, jest jakis zamiennik do tego, albo jakis inny sposob? Dzieki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Tak. Nie używać particli tylko napisać własny system który będzie rysować cząsteczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Ok, pytanie jak? Na obiektach? To nie bedzie raczej optymalne(chyba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Cóż, potrzbujesz jeden obiekt który jest całym systemem, który trzyma strukturę danych w której są pozycje i wartości particlesów. Robiąć po obiekcie na cząsteczkę zabijesz komputer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Juz wlasnie zaczalem cos kombinowac, tylko obawiam sie ze zmiana wartosci tylu zmiennych np odpowiadajacych za położenie czasteczki moze tez zajechac komputer, myslalem zeby obliczac polowe czasteczek w jednym, a druga polowe w 2 stepie i rysowac na sufrace w 2 albo nawet 3 stepie, co o tym myslicie, bedzie widac ze jest nie plynne albo jakies przeskoki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Widać różnicę między 30 a 15 fps, tak jak między 60 a 30 fps, komputer powinien wytrzymac te obliczenia. Czas dostepu do struktur accessorami jest super szybki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 A co to te accessory ? XD Nie operuje az tak branżowym słownictwem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 https://docs.yoyogames.com/source/dadiospic.../accessors.html W skrócie zmienna = ds_list_find_value(lista,0); ==> zmienna = lista[| 0]; zmienna = ds_map_find_value(mapa,"klucz"); ==> zmienna = mapa[? "klucz"]; zmienna = ds_grid_get(grid,4,8); ==> zmienna = grid[# 4,8]; Bardzo ulatwiaja zycie, osobiscie jestem w tym rozwiazaniu zakochany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się