JuliuszMakeGames Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Witam od jakiegoś czasu bawię sie game makerem I natrafiłem na problem, a mianowicie Chciałem zrobić sytem dodawania minut(licznik) w room mam plus i minus, dziala wszystko jak klikam plus dodaje do wartosci 1 jak klikam minus odejmuje 1 proste Ale jak próbuje zrobić kod jezeli wartość if global.minuty total == 60 { global.minuty_total -=60 global.godziny_total +=1 } Ale niestety nie dziala mi to i nie wiem co zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 A spróbuj = zamiast -60 GML global.minuty_total = 0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JuliuszMakeGames Opublikowano 31 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Nadal nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Ale co nie działa?Co się dzieje zamiast zamierzonego efektu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JuliuszMakeGames Opublikowano 31 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Mam jeszcze kod Draw odpowiada ona za pojawienie sie tego numerka draw_set_colour(c_black); draw_set_font(font0) draw_text(x,y, "Minuty : " + string(global.minuty_total) ); I nadal pokazuje 60 zamiast 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Ehh,może tak,podaj każdy event i kod z niego w którym masz twoje zmienne z czasem.Będzie można coś wykminić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 napisałeś if global.minuty total == 60 zamiast if global.minuty_total >= 60 - zmiana z == na >= tez pomoze w razie przeskoku Następnym razem podaj też bląd który wyskakuje przy kompilacji, dużo pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 A w jakim evencie masz ten kod? GML if global.minuty total == 60 { global.minuty_total -=60 global.godziny_total +=1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lew_leo Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 taj jak pablo1517 napisał gdzie trzymasz ten kod i czy ogóle działa ci dodawanie tej zmiennej zwiększa wartość jak dodajesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się