123el Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 ...gdy obiekt będzie miał zycie>=0 skakał na pozycje startową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 w create obiektu: start_x = x; start_y = y; w step if zycie <= 0 { x = start_x; y = start_y; zycie = 100; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 W GM jest coś takiego jak xstart i ystart ^_^. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 to mozna na klockach zrobic... klikasz w zakladke score a tam jest if health i a value i tam wpiszujesz 0 i dodajesz poddtym jump to the start position. a w codzie to bedzie if health<=0 { //dana akcja } no to tyle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 27 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Acha! Bo też próbowałem w kodzie szukać jump to start position, ale ni ch**a. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się