MetalowyNerd Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Witam. Mam niby drobny problem z szybkim tappingiem. Chodzi o to, że w grze trzeba "klikać" możliwie najszybciej, jak tylko gracz potrafi. Problem z tym jest taki, że nawet, jeśli dodam do startowego obiektu w Create Event linię: "device_mouse_dbclick_enable(false);", to fon i tak łapie lagi po krótkim czasie i gdy przestanę szybko "klikać", gra jeszcze przez kilka sekund "zbiera" (jakby z opóźnieniem) dotyki na ekranie. Nie wiem już, jak to mogę naprawić. Myślałem o tym, żeby program (jeśli nie nadąża), pomijał dotyki, ale nie mam pojęcia, jak tego dokonać. Niby pierdoła, a jednak nigdzie nie znalazłem na to odpowiedzi. W kodzie dodałem też jakby limit obiektów, odpowiadających za dotknięcia (jeśli jest mniej, niż 8 takich obiektów, przy dotknięciu, utwórz kolejny), ale i to nie pomaga. Obiekty takie znikają zaraz po wykonaniu poleceń ze swojego Create Event. Pomóżcie, bo projekt stoi przez pierdołę, a nigdzie (czy to po angielsku, czy polsku) nie mogę znaleźć pomocy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Rozwiązanie to używać tylko pojedynczego kliknięcia ale mierzyć czas pomiędzy kliknięciami. Jeżeli jest dostatecznie szybki to uznawać zę było to poprawne podwójne kliknięcie. GML (create) click_timer=0 GML (step) if(mouse_check_pressed(mb_left)) { if(click_timer+220000<get_timer()) { //Poprawne podwójne kliknięcie } click_timer=get_timer() } get_timer() to funkcja mierząca milisekundy od uruchomienia gry. Idealnie się sprawdza przy wszystkich licznikach. Dostosuj wartość 220000 do takiej jaka będzie Ci pasować. 220000 to 0.22 sekundy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MetalowyNerd Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Okej. Dzięki. Wygląda na to, że działa, a "wygląda", bo sprawdziłem na szybko eksportem na fona z 30fps. Dzięki za pomoc ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się