-22- Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2004 w jakich rozdzielczosciach powinny być sprity i mapy(background) aby gra działała szybko nawet na słabym i starym sprzęcie o kiepskiej karcie graficznej itp. i od czego jeszcze zależy prędkość gry w GM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Sprite to raczej niema różnicy jeżeli nie są ąłdowane z osobnego katalogu. Background, jezeli tlo jest wysokosci badz szerokosci mniejszesz niz 30 pixeli. Wtedy gm, rozciąga je sobie znacznie spowalniaajc gre ( Gooman świadkiem ;] ) W kodzie szybkośc gry zależy głównie od tego jak dużo użyliśmy eventów - Draw i Step, ponieważ to one działają wraz z cyklem procesora. :) Jeśli się myle niech ktoś mnie poprawi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się