Mleko Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Hej! Mam problem. Gdy zrobiłem "ekwipunek" który po kliknieciu "E" wyswietla się z prawej strony czarny pasek. Gdy potem dodalem napisy które maja pokazywac ile mamy surowców lecz napis wyświetla się na mapie a nie w ekwipunku. Kod Create: GML //Item global.showInv= false; //Pokazuje inventory global.maxItems= false; //Maksymalna liczba itemow maxItems = 5; Step: GML if keyboard_check(ord("E")) { showInv= true; }else{ showInv= false; } Draw : GML if showInv= true { var x1,x2,y1,y2; x1= view_xview[0]; x2= x1 +64; y1= view_yview[0]; y2= y1 +215; draw_set_font(FT1); draw_set_color(c_black); draw_set_alpha(0.8); draw_rectangle(x1,y1,x2,y2,0); draw_set_alpha(1); draw_text(x+15,y+15,"Wood: "+string(global.itemwood)) }else{ var x1,x2,y1,y2; x1= view_xview[0]; x2= x1 + view_wview[0]; y1= view_yview[0]; y2= y1 +64; draw_set_color(c_black); draw_set_alpha(0); draw_rectangle(x1,y1,x2,y2,0); draw_set_alpha(1); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 GML draw_text(x+15,y+15,"Wood: "+string(global.itemwood)) Czy nie miałeś na myśli GML draw_text(x1+15,y1+15,"Wood: "+string(global.itemwood)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mleko Opublikowano 30 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 GML draw_text(x+15,y+15,"Wood: "+string(global.itemwood)) Czy nie miałeś na myśli GML draw_text(x1+15,y1+15,"Wood: "+string(global.itemwood)) Tak dziękuje Tak dziękuje A tak przy okazji jak zmienić kolor czcionki na biały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 A tak przy okazji jak zmienić kolor czcionki na biały? GML draw_set_colour(c_white); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mleko Opublikowano 31 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 GML draw_set_colour(c_white); Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się