Danieo Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Witajcie! Tworzę swoją grę i jestem na etapie przygotowań do wypuszczenia pierwszej publicznej wersji, jednak GM sprawia pewne problemy. Problem 1. Paru znajomych testujących grę zgłosiło mi, że gdy próbują uruchomić grę Windows wyrzuca im komunikat o pliku z nieznanego źródła i blokuje uruchomienie (trzeba kliknąć Więcej informacji i tam wybrać Uruchom mimo to). Jest to efekt bardzo nie pożądany przeze mnie. Problem 2. Stwierdziłem, że Problem 1 może leżeć u runnera Game Makera i wybrałem opcję exportu do Windows YoYo Compiler, jednak podczas kompilacji (kompiluję na swoim laptopie z Windows 10) otrzymuję taki rezultat: Compile started: 16:09:1 "C:\Users\Danieo\AppData\Roaming\GameMaker-Studio\GMAssetCompiler.exe" /llvmSource="C:\Users\Danieo\AppData\Roaming\GameMaker-Studio\YYC" /c /m=llvm-win /config="Default" /tgt=64 /obob=True /obpp=False /obru=True /obes=False /i=3 /j=4 /cvm /tp=2048 /mv=1 /iv=0 /rv=0 /bv=1763 /gn="Platformer" /td="C:\Users\Danieo\AppData\Local" /cd="C:\Users\Danieo\Documents\GameMaker\Cache" /sh=True /dbgp="6502" /hip="127.0.0.1" /hprt="51268" /optionsini="C:\Users\Danieo\AppData\Local\gm_ttt_76018\gm_ttt_16726\options.ini" /o="C:\Users\Danieo\AppData\Local\gm_ttt_76018\gm_ttt_16726" "D:\Projects\Platformer\Platformer.gmx\Platformer.project.gmx" Reading project file....finished. Compile Constants...finished. Remove DnD...finished. Compile Scripts...finished. Compile Objects...finished. Compile Timelines...finished. Compile Triggers...finished. Compile Rooms...finished. Compile Extensions...finished. Global scripts...finished. Final Compile...finished. Writing Chunk... GEN8 Writing Chunk... OPTN Writing Chunk... LANG Writing Chunk... EXTN Writing Chunk... SOND Writing Chunk... AGRP Writing Chunk... SPRT Writing Chunk... BGND Writing Chunk... PATH Writing Chunk... SCPT Writing Chunk... GLOB Writing Chunk... SHDR Writing Chunk... FONT Writing Chunk... TMLN Writing Chunk... OBJT Writing Chunk... ROOM Writing Chunk... DAFL Writing Chunk... TPAGE Writing Chunk... CODE Writing Chunk... VARI Writing Chunk... FUNC Writing Chunk... STRG Writing Chunk... TXTR 0 Compressing texture... writing texture texture_0.png... Writing Chunk... AUDO Build for architecture - x86 linking Platformer.exe Microsoft (R) Windows (R) Resource Compiler Version 6.2.9200.20789 Copyright (C) Microsoft Corporation. All rights reserved. C:\Users\Danieo\AppData\Local\gm_ttt_76018\gm_ttt_16726\Platformer.manifest : general error c1010070: Failed to load and parse the manifest. Nie mo?na odnale?? okre?lonego pliku. Stats : GMA : Elapsed=9777,2511 Stats : GMA : sp=28,au=0,bk=4,pt=0,sc=2,sh=0,fo=1,tl=0,ob=29,ro=11,da=0,ex=0,ma=1795,fm=0x4D6C 0030 Asset Compile finished: 16:09:26 Compile finished: 16:09:26 Jeszcze dodam co robiłem by to naprawić: - Uruchamiałem GM jako administrator - Reinstalowałem Visual Studio - Uzupełniłem wszystkie dane o autorze i grze w Game Settings Mam nadzieję, że będziecie mi w stanie pomóc. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Otwórz GameMaker. Wejdź w File => Preferences i zmień "Temp directory", 'Asset Cache" i nawet "Backup directory" na coś któtkiego na przykład "C:\GM Temp". Potem wyczyść Asset Compiler Cache i spróbuj kompilować. Oczywiście mam nadzieję że masz ściągnięte SDK i Visual Studio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 15 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Tak mam zainstalowane, w preferences jest "SDK Status: Visual Studio OK". Teraz sprawdzę to co piszesz, może zadziała. @edit: Zmieniłem wszystkie ścieżki na krótkie (D:\GM\TMP itd.). Wyczyściłem Asset Compiler Cache tą miotełką i dalej nic, ten sam błąd. Reinstaluje SDK, może w nim jest coś skopane. @edit 2: Zrobiłem reinstalację Visual Studio i YYC działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się