Pieter Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 powiedzcie mi co musiał bym zrobić i dopisywać do kodu by zwyczajnym drawem rysować na surface? każdy wie że surface pomaga zaoszczędzić pamięć co teraz dla mnie jest jak na lekarstwo :| chodzi mi oto żeby zamienić bo ten przykład z zwyczajnego drawa na surface: https://gmclan.org/up44_11_glow.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 22 Października 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 surface_set_target( id surface); drawy surface_reset_target(); a potem draw_surface Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 22 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 juz tak probowealem. nie widzialem roznicy miedzy draw a surface... EDIT: wyszło mi tylko takie szambo: https://gmclan.org/up44_11_surface.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 22 Października 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Nie czytało się dokładnie helpa? :] Nie można używać funkcji do manipulacji surface'ami w evencie draw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 22 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 a mógł byś mi to zrobić :( bo nie znam się na surface :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 22 Października 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Ten skrypt nie działa w obrębie surface, sprawdziłem i nic nie maluje, a rysowanie zwykłego kwadrata nie działa. Może lepiej przygotuj gotowy sprite od razu, bo pamiętaj, że na surface nie można rysować dodatkowej przezroczytości czyli jeżeli narysujesz 1 piksel o alpha 0.5, a potem 1 piksel w tym samym miejscu o alpha 0.1, to to miejsce będzie miało alpha 0.1, a nie sumę 0.1 i 0.5 Taka już niedogoność game makera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 22 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 tu juz nie chodzi o sprite.. tu chodzi o efekt dynamiczny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się