ToxicMan Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Co jest nie tak z tym kodem (postać nie skacze o 96 pikseli) pracuję na Gamemaker:Studio if global.tura1>=1 { { if keyboard_check_pressed(vk_left)x-=96 global.tura1-=1 } { if keyboard_check_pressed(vk_right) x+=96 global.tura1-=1 } { if keyboard_check_pressed(vk_up)y-=96 global.tura1-=1 } { if keyboard_check_pressed(vk_down) y+=96 global.tura1-=1 } } global.tura1 jest równa 2 (z innego obiektu) Przy okazji jaki jest kod na zmianę sprite? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Ten kod do kupa bzdur Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToxicMan Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Ten kod do kupa bzdur Fervi Czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Ten kod nie ma sensu. Poczytaj sobie o if, bo to co robisz nie ma prawa działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Przykładowy If GML if(coś=1) { if(cośinnego=2) { show_message("hehe"); } show_message("hihi"); } Od jednego ifa wychodzi jedna para - { }, u ciebie nawet 2 wychodzą ... Dawaj więcej enterów, czasem można niby w jednej linijce klepnąć, ale lepiej wszystko pod spodem Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 GML if(global.tura1>=1){ if(keyboard_check_pressed(vk_left)){ x-=96 global.tura1-=1 } if(keyboard_check_pressed(vk_right)){ x+=96 global.tura1-=1 } if(keyboard_check_pressed(vk_up)){ y-=96 global.tura1-=1 } if(keyboard_check_pressed(vk_down)){ y+=96 global.tura1-=1 } } Zmiana sprite GML sprite_index=nazwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToxicMan Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 if (global.tura1>=1) { if keyboard_check_pressed(vk_left)x-=96 { global.tura1-=1 } if keyboard_check_pressed(vk_right) x+=96 { global.tura1-=1 } if keyboard_check_pressed(vk_up)y-=96 { global.tura1-=1 } if keyboard_check_pressed(vk_down) y+=96 { global.tura1-=1 } } dalej nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 dalej nie działa Bo nadal robisz ten sam błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToxicMan Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 GML if(global.tura1>=1){ if(keyboard_check_pressed(vk_left)){ x-=96 global.tura1-=1 } if(keyboard_check_pressed(vk_right)){ x+=96 global.tura1-=1 } if(keyboard_check_pressed(vk_up)){ y-=96 global.tura1-=1 } if(keyboard_check_pressed(vk_down)){ y+=96 global.tura1-=1 } } Zmiana sprite GML sprite_index=nazwa Bardzo dziękuje teraz działa, temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się