Mleko Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Cześć! Tu znowu ja :mellow:. Dzisiaj potrzebuję pomocy a właściwie wyjaśnienia jak napisać kod i pokazania przykładu. Otóż próbowałem stworzyć kod który pozwalał na to, gdy moja postać wejdzie w item drzewa (który wypada po zniszczeniu drzewa) bierze go i on znika. Myślałem nad dodaniem eventu collision i wybraniu postaci jednak nie wiedziałem jak napisać kod :(. Potrzebuję tylko pomocy w tym aby on zniknął (item drzewa). Z góry dziękuję za pomoc i wyjaśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Prosty przykład Obiekt: "Przedmiot_drzewo" Event: Collision with object "gracz" (kolizja z obiektem "gracz") GML instance_destroy(); Ta funkcja usunie obiekt w którym się znajduje. W tym przypadku ten konkretny - ten w którym nastąpiło zderzenie - obiekt "Przedmiot_drzewo". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mleko Opublikowano 3 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Prosty przykład Obiekt: "Przedmiot_drzewo" Event: Collision with object "gracz" (kolizja z obiektem "gracz") GML instance_destroy(); Ta funkcja usunie obiekt w którym się znajduje. W tym przypadku ten konkretny - ten w którym nastąpiło zderzenie - obiekt "Przedmiot_drzewo". Dziękuję bardzo :) <3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się