matey Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Tytuł: Dungeon Bard! Gatunek: Zręcznościowa Opis: "Wspaniale tak obudził się i w piżamie zawędrował w głąb jaskini...". Wcielamy się w postać barda i używając jego umiejętności naszym zadaniem jest wypędzić z jaskini jak najwięcej nietoperzy, nim te... zaatakują Ciebie. Gra polega na odpowiednio szybkim klikaniu nietoperzy- na naszej drodze spotkamy ich trzy rodzaje odznaczające się różną wytrzymałością. Będziemy mogli też, dzięki znalezieniu przedmiotów, ulepszyć nasz oręż by efektywniej zwalczać hordy przeciwników i przetrzymać większy ich szturm. Download: https://play.google.com/store/apps/details?...hat.dungeonbard Rozmiar pliku: ~17M Autorzy: Programowanie/Grafika/Muzyka: Matey Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MetalowyNerd Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Gra jest spoko, tylko mam do niej trzy uwagi. Wypiszę od najważniejszych według mnie. 1. Przy szybkim podwójnym tapnięciu na dużego nietoperza, ten traci 3 punkty życia, nie dwa (jak według mnie byłoby logicznie). Poleciłbym wkleić ten kod w Create Event w którymś z obiektów, żeby gra wyłączała opcję szybkiego dwukliku, bo nie mam pojęcia, czemu, ale jeśli ta opcja jest włączona, to przy szybkim dwukliku, program/gra sama jakby dodaje trzeci klik. GML GMLdevice_mouse_dbclick_enable(false); 2. Gra jest trochę za trudna. Gdyby dało się dojść chociaż do 4 levela, byłaby okej. 3. Ciągły czerwony ekran męczy oczy, dlatego proponuję zmianę koloru tła przykładowo co każdy level. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.o.b Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 @up gierka chyba jest napisane w Phaserze - jednym z większych frameworków do gier w js Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matey Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 1. Przy szybkim podwójnym tapnięciu na dużego nietoperza, ten traci 3 punkty życia, nie dwa (jak według mnie byłoby logicznie). Poleciłbym wkleić ten kod w Create Event w którymś z obiektów, żeby gra wyłączała opcję szybkiego dwukliku, bo nie mam pojęcia, czemu, ale jeśli ta opcja jest włączona, to przy szybkim dwukliku, program/gra sama jakby dodaje trzeci klik. GML GMLdevice_mouse_dbclick_enable(false); 2. Gra jest trochę za trudna. Gdyby dało się dojść chociaż do 4 levela, byłaby okej. 3. Ciągły czerwony ekran męczy oczy, dlatego proponuję zmianę koloru tła przykładowo co każdy level. 1. Dzięki wielkie, nie miałem pojęcia o tej opcji a miałem z tym problemy! 2. 4 lvl to dopiero początek- teoretycznie trudność grania ma być odwrotni proporcjonalna z czasem gry- tzw. "easy to learn, hard to master"- potwierdzone przez testerów ^_^ 3. Masz prawdopodobnie rację. Mogę o tym pomyśleć. Dzięki za komentarz! @up gierka chyba jest napisane w Phaserze - jednym z większych frameworków do gier w js Nie wiem skąd taki wniosek, bo gra jest stworzona w GM'ie ale powiem Ci że nieźle strzelasz bo prototyp tej gry napisałem właśnie w Phaserze :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penguin Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Wow ale wciąga :D dobra ale się wkurzyłem bo miałem 100% a grałem w nią tyle że mi zeszło do 0% <_< :angry: :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek78 Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Fajna, wciągająca gierka. W skali 1-10, mocna ósemka. ;-) Pozdrawiam twórcę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się