Badu The Sheep Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Tak jak w temacie, chcę zmienić kolor tła pokoju "room_test" po wciśnięciu klawisza "A" W obiekcie "obj_room_test" w sekcji "DRAW" wpisałem: GML if (keyboard_check(ord('A'))) {room_set_background_color(room_test,c_blue,true);} "room_test" posiada tylko obiekt "obj_room_test". co jest źle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Do kodu gml używaj tagu [gml][/gml] A tak ogólnie: With this function you can set the background colour for a room (except the current one) and choose whether it should be drawn (true) or not (false). Ogólnie, nie można zmieniać właściwości obecnego roomu funkcjami room_set_* Są lepsze sposoby na takie zmiany jak chociażby obiekt odpowiadający za rysowanie tła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badu The Sheep Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Nie potrzebnie kombinowałem. wystarczyło użyć: GML background_color=c_blue; i po problemie. Temat zamknięty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się