hgter Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Witajcie Takie pytanie. Chcę przesuwać napis z dołu na górę ekranu. Wydawało mi się to proste. Stworzyłem obiekt. Dałem w stepie zmienną w stylu GML ytext=ytext-10 a w draw GML draw_text(50,ytext,"Tekst") Pod windowsem działa jak powinno, natomiast pod Androidem niektóre litery testu jakby szarpią (wygląda to tak jakby kawałek napisu wyświetlał się w poprzedniej pozycji a kawałek już nowej). O co chodzi? Szperałem i wyszło, że draw tekstu jest marny pod względem wydajności i żeby używać surface. Ale może da się to jakoś prościej rozwiązać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 To co opisałeś wydaje się że vertical sync by naprawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hgter Opublikowano 8 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Ech udało się. Ale było to naprawdę dziwne. Cała sprawa działa się na Nexusie 7. Threef: Spróbowałem Twojego rozwiązania dając GML display_reset(0, true); Niestety to nie pomogło. Próbowałem naprawdę wszystkiego co się dało. Między innymi patrzyłem na innym urządzeniu i tam o dziwo było ok. Ale zwróciłem uwagę, że mam inną prędkość na Nexusie i drugim urządzeniu. Sprawdziłem fpsy i okazało się, że na nexusie jest 30 fpsów mimo, że room speed miałem na 60. Kurde dziwne to było. Sprawdziłem inne moje projekty i też kurde na nexusie miały inną prędkość. Na szybko stworzyłem projekt z pustym roomem i na wszystkich urządzeniach ok, a na naxusie fps cap na 30. Przeszperałem w sieci wszystko co mogłem. Myślałem, że to jakiś bug gm. I gdzieś na jakiejś stronie koleś pisał, że miał na naxusie podobnie (ale on pisał bez GM). I że w jego przypadku pomógł hard reset. Uznałem to za głupotę, ale niech będzie. I kurde pomogło. Zarówno na fpsy jak i na skakanie napisów. Ech dobrze spędzone parę godzin. W sumie aż się prosi: :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się