PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 GML if mouse_x>x { sprite_index = graczpr_spr; // sprite postać patrząca w prawo } if mouse_x<x { sprite_index = graczle_spr; // sprite postać patrząca w lewo } if mouse_y>y { sprite_index = graczd_spr; // sprite postać patrząca w dół } if mouse_y<y { sprite_index = graczg_spr; // sprite postać patrząca w górę } Ten kod odpowiada za patrzenie postaci,błąd w tym że postać patrzy tylko w górę i w dól a powinna patrzeć na wszystkie strony. Co powinienem zmienić w kodzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogrodnik Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 zrób to na direction i na switch'u. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Dodać więcej warunków. Wiadomo, że y zawsze będzie jakiś. (Damn, nie wiem jak to wytłumaczyć). W każdym razie musisz dodać warunek kiedy konkretnie jaki sprite ma być pokazywany. Musisz porozdzielać sobie to na sektory. Nie wystarczy rozdzielić na x i y, bo to nigdy nie zadziała. Trzeba do każdego warunku dać dolną, górną oraz boczne granice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 niezaleznie od mouse_x i x potem sprawdzasz warunek z Y. GML if(abs(mouse_x-x)>abs(mouse_y-y)){ if mouse_x>x { sprite_index = graczpr_spr; // sprite postać patrząca w prawo }else{ sprite_index = graczle_spr; // sprite postać patrząca w lewo } }else{ if mouse_y>y { sprite_index = graczd_spr; // sprite postać patrząca w dół } else{ sprite_index = graczg_spr; // sprite postać patrząca w górę } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 niezaleznie od mouse_x i x potem sprawdzasz warunek z Y. GML if(abs(mouse_x-x)>abs(mouse_y-y)){ if mouse_x>x { sprite_index = graczpr_spr; // sprite postać patrząca w prawo }else{ sprite_index = graczle_spr; // sprite postać patrząca w lewo } }else{ if mouse_y>y { sprite_index = graczd_spr; // sprite postać patrząca w dół } else{ sprite_index = graczg_spr; // sprite postać patrząca w górę } } Wielkie dzięki,działa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się