Niewiem Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Error ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Co masz na myśli przez, czy można tak? Zawsze można, liczy się efekt końcowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Co masz na myśli przez, czy można tak? Zawsze można, liczy się efekt końcowy. Nic dodać,nic ując :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niewiem Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Co masz na myśli przez, czy można tak? Zawsze można, liczy się efekt końcowy. Chodzi o to czy to wszystko co ja tam zrobiłem można dużo prościej zrobić i czy jak dalej będę tak robić to czy nie zamuli gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Na pewno można dużo prościej, widziałem, że masz tam mnóstwo obiektów. Ale kod byłby bardziej zaawansowany. Więc w praktyce kod byłby krótszy, szybszy, ale trudniejszy do opanowania. Za bardzo nie ogarniam projektu twojej gry, więc Ci nie powiem, czy można było to zrobić łatwiej xd Ale co do tego pola heksagonalnego to chyba jest gdzieś nawet przykład na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Przejrzałem na szybko projekt gry. Zauważ, że pomimo dodania tylu różnych obiektów, funkcjonalność twojej gry jest znikoma, a w dodatku ilość błędów jest porażająca. Rozumiem ten proces myślowy - sam, gdy zaczynałem, miałem tendencję do tworzenia całej masy obiektów, które niewiele się od siebie różniły. Głównie z braku doświadczenia, ale też z niedopatrzenia różnych rzeczy. Takie coś nie zamuli gry, ale spowoduje, że implementacja zmian w trakcie tworzenia projektu jest w zasadzie niemożliwa, tak samo jak zapanowanie nad całym projektem. Weźmy np. wszystko, co masz w folderze pkt_atak. Wszystko, co robią twoje obiekty, to wyświetlają cyfrę - po jednym obiekcie dla każdej cyfry. Zamiast tego, możesz zrobić jeden obiekt, który rysuje za pomocą draw_text() wartość jakiejś zmiennej przypisanej w evencie Create. Co prawda na taki obiekt nie możesz kliknąć, ale wystarczy w evencie Step sprawdzać, czy mysz podczas kliknięcia jest wystarczająco blisko tego obiektu, i na tej podstawie zmieniać wartość tej zmiennej - co uwidoczni się podczas rysowania obiektu. W ten sposób możesz od razu pozbyć się dziewięciu obiektów, oraz zyskujesz funkcjonalność. Obiekty znajdujące się w Player_combat są potwornym przekomplikowaniem czegoś, co można zrobić w zasadzie w jednym obiekcie. Jeżeli tylko masz możliwość, wsadzaj potrzebny kod do jednego obiektu - w ten sposób łatwiej będzie monitorować zmiany w projekcie. Brakuje również komentarzy - przez to, że projekt jest kompletnie nieczytelny, nie jestem w stanie dać żadnej szczegółowej rady dotyczącej tego projektu. Komentuj swój kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się