Sutikku Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Cześć, problem jest taki. Jeśli poruszam obiektem manipulując x i y, to np. mam x+=spd, gdzie spd=4; A jeśli zrobię move_towards_point(celx,cely, spd), to dochodzę do wrażenia, że move_towards_point(), porusza się szybciej. Jak więc to ogarnąć, żeby to było sobie równe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 move_towards_point powinien ustawić hspeed i vspeed porównaj to sobie z tym o ile zmieniasz ręcznie x i y, powinna być jakaś zależność. wydawało mi się że speed to ilość pixeli na step, więc teoretycznie powinieneś po prostu do move_towards_point wpisać sumę prędkości po x i y, co powinno dać taką samą prędkość jak przy ręcznym manipulowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się