Skocz do zawartości

Prędkość poruszania, a ruch po x i y


Sutikku

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, problem jest taki.

Jeśli poruszam obiektem manipulując x i y, to np. mam x+=spd, gdzie spd=4;

A jeśli zrobię move_towards_point(celx,cely, spd), to dochodzę do wrażenia, że move_towards_point(), porusza się szybciej.

Jak więc to ogarnąć, żeby to było sobie równe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

move_towards_point powinien ustawić hspeed i vspeed porównaj to sobie z tym o ile zmieniasz ręcznie x i y, powinna być jakaś zależność.

 

wydawało mi się że speed to ilość pixeli na step, więc teoretycznie powinieneś po prostu do move_towards_point wpisać sumę prędkości po x i y, co powinno dać taką samą prędkość jak przy ręcznym manipulowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...