Skocz do zawartości

Zablokowane Slopes


Jaklub

Rekomendowane odpowiedzi

A więc mam problemik z 'drawowaniem' powierzchni pochyłych w 3D. Chciałbym osiągnąć efekt jak na tym rysunku:

kszta_t.png

Problem w tym, że nie umiem posługiwać się vertexami. :( Najwyżej na metodę 'yako-tako', ale wtedy kształty są zupełnie czarne i nie da się nic w tym zmienić. Przeszukiwałem forum (dział Ogólnie o programie GM), ale za bardzo nie mogłem tego znaleść. Czy może ktoś mi pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw podziel ten obiekt na trojkaciki

beztytuuwy4.png

pozniej podajesz wspolzedne kazdego z nich do d3d_model_vertex_...

>>skonczony model z obrazka<<

W kodzie wszystkie trojkaciki sa podpisane zgodnie z obrazkiem, wiec mysle ze sobie poradzisz ze zrozumieniem.

 

PS. wyszlo mi znieksztalcone, ale to nic ;p

 

@down uzywanie modeli zamiast d3d_draw... jest wydajniejsze, chyba ze trzeba wyswietlac cos 'malego' co ciagle zmienia swoj ksztalt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...