Jaklub Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 A więc mam problemik z 'drawowaniem' powierzchni pochyłych w 3D. Chciałbym osiągnąć efekt jak na tym rysunku: Problem w tym, że nie umiem posługiwać się vertexami. :( Najwyżej na metodę 'yako-tako', ale wtedy kształty są zupełnie czarne i nie da się nic w tym zmienić. Przeszukiwałem forum (dział Ogólnie o programie GM), ale za bardzo nie mogłem tego znaleść. Czy może ktoś mi pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Najpierw podziel ten obiekt na trojkaciki pozniej podajesz wspolzedne kazdego z nich do d3d_model_vertex_... >>skonczony model z obrazka<< W kodzie wszystkie trojkaciki sa podpisane zgodnie z obrazkiem, wiec mysle ze sobie poradzisz ze zrozumieniem. PS. wyszlo mi znieksztalcone, ale to nic ;p @down uzywanie modeli zamiast d3d_draw... jest wydajniejsze, chyba ze trzeba wyswietlac cos 'malego' co ciagle zmienia swoj ksztalt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 musisz dać światło d3d_set_light czy jakoś tak... zamień też jeśli chcesz d3d_draw_vertex na d3d_draw_vertex_color Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 16 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Dzięki. ;) Temat zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi