Skocz do zawartości

Macromedia Flash


Markos

Rekomendowane odpowiedzi

mhm :) ale z tym Azureusem to mnie zaskoczyles... :P wlasnie sciagam nim torrenty :D wypas Azureus rox :D

 

blackmaul napisal

ednak nie warto uczyc sie AS bo chyba jedynie wtedy kiedy chcesz sie zaglebic we Flasha i z nim wiazac swoja przyszlosc.

Jesli chcesz tworzyc gry, to nie pozstaje nic innego jak C++ + OpenGL lub + DirectX

 

 

Moze nie warto uczyc sie AS 1.0, ale 2.0 to juz OOP :D i ma duzo wspolnego z Java wiec warto sie go uczyc..

Wiec ktos kto biegle posluguje sie AS 2.0 ma bardzo ale to bardzo latwo z Java!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh dla jednych trudniej dla drugich latwiej...

Mnie ciagnie do flasha poniewaz potrafie tam zrobic duzo efektow zwiazanych z grafika.. i Jak tworzysz gre masz dostep odrazu do modyfikacji grafiki.

Zrobilem duzo "gownianych" minigierek teraz robie cos porzadniejszego (oczywiscie tez minigierka :P)

Najlepiej zapoznaj sie z wszystkimi jezykami po trochu i wybierz ten ktory najbardziej Ci odpowiada..

A najlepiej pracuj w GM :) Patrz ilu tu milych ludzi az rwa sie do pomocy :D

 

a wlasnie i Ty pewnie chcialbys gre zrobic w godzinke zeby byla super ;p i dostac oceny 10/10 i jeszzcze najlepiej zarabiac dzieki niej :D?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blackmaul napisal

 

Moze nie warto uczyc sie AS 1.0, ale 2.0 to juz OOP :D i ma duzo wspolnego z Java wiec warto sie go uczyc..

Wiec ktos kto biegle posluguje sie AS 2.0 ma bardzo ale to bardzo latwo z Java!

Ja tak napisalem? :D

 

http://www.flash.webpacket.net/artykuly.ph...l=20&id=145 - tutaj masz cos o Action Script. AS jest bardzo podobny do JS wiec jego nauka moze byc uniwersalna ;)

 

Pozwala tworzyć interaktywne animacje, czyli takie, które reagują na działania użytkownika.

Dzięki niemu możemy stworzyć wspaniałe efekty, których nie uzyskamy w tradycyjny sposób.

Pozwala na dodanie do animacji dźwięku.

Gdyby nie AS, nie byłoby gier Flash-owych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Gry przeglądarkowe można robić następująco:

 

- Miks skryptów po stronie serwera i klienta (javascript). Gry statyczne i dynamiczne (kładąc główny nacisk na javascript

- Adobe Flash

- Adobe Shockwave ( akceleracja 3D )

- Java Applety

- Java Web Start

- The Games Factory / Multimedia Fusion + plugin ActiveX Vitalize (przykład na stronie buziol.pl)

- Unity3D Web Player (http://unity3d.com/gallery/main/index.html)

- Jakies inne srodowiska, ktorych nie znam.

 

Co wybrać? Do prostych gier bez super efektów graficznych - Flash. Do gier pełną gębą Shockwave (popularność), gorzej z Java Web Start. Bardzo ciekawy jest jednak Unity3D, lepszy od Shockwave, ma obsługę Ageia Physics itd. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Nie ladne :P (chcialem napisac do du** :P)

12 fpsow jest (defaltowo) nie wiadomo o co chodzi...

I co ty masz z tym "NA ZLECENIE" :|?

 

EDIT: Czy ty wszystko robisz na "odwal sie" ?

 

Wiem że :

- do d***

- do c**y

- do f***a

- do wszystkich innych rzeczy tego typu.

Robiłem to sobie "tak żeby zrobić" a na zlecenie mialo byc ale zleceniodawca sie zrzygal jak to zobaczyl ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...