JacobR Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Tytuł: Piggy Gun Gatunek: Platformówka + akcja Opis: Piggy Gun - jest to gra, w której zadaniem gracza jest eliminacja zombie. Obecnie w grze znajduje się 40 map, 4 rodzaje zombie i 6 świnek. Gra jest cały czas w fazie jej rozwijania i wraz z aktualizacjami będą dodawane nowe mapy, zombie, świnki i inne ulepszenia gry przez co będzie ona cały czas urozmaicana. Gra może posiadać liczne błędy, lecz będą one regularnie naprawiane. Jeżeli masz jakieś ciekawe propozycje odnośnie gry lub zauważyłeś jakiś błąd napisz go niżej podczas oceniania gry lub w prywatnej wiadomości na fanpage Piggy Gun. Download: https://play.google.com/store/apps/details?...om.JEX.PiggyGun Rozmiar pliku: 48 MB Autorzy: Programowanie: Jakub Radtke Fabuła: Jakub Radtke Grafika: Marta Tobolska Muzyka: Dźwięki są na licencji Creative Commons 3.0 z różnych stron Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacobR Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 @ref Nowa wersja Piggy Gun Beta_1.04, a w niej: - Dodano 8 nowych map do Set 2 - Dodano nową broń: wyrzutnie ziemniaków - Dodano nowego zombie: Zombie Bill - Dodano pasek życia i amunicji - Naprawiono włączenie animacji po wyjściu z obszaru przeciwnika - Naprawiono umieranie przeciwników - Naprawiono punktacje w 5 mapie Set 1 - Poprawiono wybuch beczki z myślą o wydajności - Poprawiono sortowanie tekstur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacobR Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 @ref Nowa wersja Piggy Gun Beta_1.05, a w niej: - Dodano 8 nowych map do Set II - Dodano ulepszenia w sklepie: * 1 bekon = 2 bekony * 2 razy więcej życia i amunicji - Dodano usunięcie amunicji po 4 sekundach - Poprawiono działanie przycisku skoku i strzału - Poprawiono tekstury w Set II Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacobR Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 @ref Nowa wersja Piggy Gun Beta_1.06, a w niej: - Dodano nową broń: Wyrzutnia harpunów - Zmieniono statystyki przeciwników - Poprawiono błąd z punktacją mapy 24 w Secie II - Poprawiono działanie przycisku strzału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 21 Listopada 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 napiszmy coś, bo mi go szkoda już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacobR Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 napiszmy coś, bo mi go szkoda już Co napisać? Że gra nie jest taka dobra? Wiem to :) Wiem, że to nie jest hit i ta część nigdy nie będzie hitem, ale chce ją skończyć do końca, a nie zostawić w zapomnieniu. Kiedy ludzie przestaną w nią grać dopiero ja porzucę ten projekt, a póki co codziennie przybywa ok. 2 - 3 graczy. Liczba jest mała, ale jednak w informacjach o pobraniu i liczbie zainstalować na urządzeniach tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 21 Listopada 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 no to super, podoba mi się to podejście, niestety w ogóle nie grywam na androidzie Ze screenów tylko mogę powiedzieć, że przydałoby się zmienić HUD, bo jest bardzo słabiutki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacobR Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 no to super, podoba mi się to podejście, niestety w ogóle nie grywam na androidzie Ze screenów tylko mogę powiedzieć, że przydałoby się zmienić HUD, bo jest bardzo słabiutki A mogę znać jakieś propozycje odnośnie HUDu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hgter Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Żaby nie było, że się czepiam - nie odbierz proszę spisu błędów w ten sposób. Uznałem, że wolisz wiedzieć o tych rzeczach niż nie wiedzieć. Całość może być całkiem zabawna, ale teraz widać niedobór testowania. Z nexusa 7. Najbardziej irytujące jest przerywanie poruszania co chwilę (próbowałem wyłączyć sieć - bez zmian). Wygląda to tak, że nogi przestają się ruszać na 0.5s (świnia dalej się przesuwa, ale trochę wolniej), całość szarpie a wciśnięty przycisk ruchu miga. Powtarza się to co chwila. Szczególnie jak podejdę do zombie (tak bardzo, że trudno od niego odejść). Raz po zginięciu i wybraniu przycisku powtórz (zawinięta strzałka) całość zawiesiła się na loading z głosami w tle. Zupełnie nie rozumiem związku między zebranymi bekonami a bekonami w podsumowaniu levelu. W pierwszym poziomie zbieram 3 a w podsumowaniu są 2. W drugim poziomie zbieram chyba 10 a w podsumowaniu 0. Jeżeli podsumowanie zależy od czegoś innego to zupełnie nie jest wyjaśnione od czego a użyte bekony wyraźnie sugerują związek. Przechodzę 2 level i dalej nie mogę bo piszę, że muszę mieć chociaż 1 bekon. Czy te bekony z podsumowania służą do czegoś? Czy po prostu trzeba mieć chociaż jeden aby zaliczyć level? Cała kwestia bekonu jest dla mnie nieintuicyjna. Przycisk powrót do listy (ikona zapisanej kartki) sugerowałby raczej powrót do spisu leveli a nie do ekranu głównego. W spisie leveli przydałby się przycisk sklepu (choć jeżeli powrót będzie zawsze do ekranu głównego to bez znaczenia). Podobnie po przejściu levelu brakuje możliwości zakupów. Wybuch beczki nie zawsze rani świnię. Po wskoczeniu na skrzynkę z początku levelu nie mogę podskoczyć, ich ułożenie sugeruje, że da się na nie wejść. Jeżeli ma się nie dać to może ułóż je inaczej? Bo teraz jest szklana ściana. Przyciski ruchu zachowują się niekonsekwentnie. Nie zawsze gdy puszczam przycisk zmienia się na "nie wciśnięty". Skok i strzał tego nie mają. Teraz świnia jest na środku ekranu. Rozważ aby była trochę bardziej przy jego lewej krawędzi bo przecież ważne jest to co z przodu (przez to wolniej reaguje się na zombie). Przejście do Info na głównym ekranie nie jest płynne wygląda to trochę podobnie do ruchu świni z punktu pierwszego. Może to jest po prostu spadek fps? Gdyby była możliwość ich podglądu napisałbym więcej. Ale jeżeli tak to trochę dziwne. Pisząc swoją grę akurat ten tablet traktuję jako mocny przy optymalizacji. Może jeszcze coś wyszperam w wolnej chwili. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacobR Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Żaby nie było, że się czepiam - nie odbierz proszę spisu błędów w ten sposób. Uznałem, że wolisz wiedzieć o tych rzeczach niż nie wiedzieć. Całość może być całkiem zabawna, ale teraz widać niedobór testowania. Z nexusa 7. Najbardziej irytujące jest przerywanie poruszania co chwilę (próbowałem wyłączyć sieć - bez zmian). Wygląda to tak, że nogi przestają się ruszać na 0.5s (świnia dalej się przesuwa, ale trochę wolniej), całość szarpie a wciśnięty przycisk ruchu miga. Powtarza się to co chwila. Szczególnie jak podejdę do zombie (tak bardzo, że trudno od niego odejść). Raz po zginięciu i wybraniu przycisku powtórz (zawinięta strzałka) całość zawiesiła się na loading z głosami w tle. Zupełnie nie rozumiem związku między zebranymi bekonami a bekonami w podsumowaniu levelu. W pierwszym poziomie zbieram 3 a w podsumowaniu są 2. W drugim poziomie zbieram chyba 10 a w podsumowaniu 0. Jeżeli podsumowanie zależy od czegoś innego to zupełnie nie jest wyjaśnione od czego a użyte bekony wyraźnie sugerują związek. Przechodzę 2 level i dalej nie mogę bo piszę, że muszę mieć chociaż 1 bekon. Czy te bekony z podsumowania służą do czegoś? Czy po prostu trzeba mieć chociaż jeden aby zaliczyć level? Cała kwestia bekonu jest dla mnie nieintuicyjna. Przycisk powrót do listy (ikona zapisanej kartki) sugerowałby raczej powrót do spisu leveli a nie do ekranu głównego. W spisie leveli przydałby się przycisk sklepu (choć jeżeli powrót będzie zawsze do ekranu głównego to bez znaczenia). Podobnie po przejściu levelu brakuje możliwości zakupów. Wybuch beczki nie zawsze rani świnię. Po wskoczeniu na skrzynkę z początku levelu nie mogę podskoczyć, ich ułożenie sugeruje, że da się na nie wejść. Jeżeli ma się nie dać to może ułóż je inaczej? Bo teraz jest szklana ściana. Przyciski ruchu zachowują się niekonsekwentnie. Nie zawsze gdy puszczam przycisk zmienia się na "nie wciśnięty". Skok i strzał tego nie mają. Teraz świnia jest na środku ekranu. Rozważ aby była trochę bardziej przy jego lewej krawędzi bo przecież ważne jest to co z przodu (przez to wolniej reaguje się na zombie). Przejście do Info na głównym ekranie nie jest płynne wygląda to trochę podobnie do ruchu świni z punktu pierwszego. Może to jest po prostu spadek fps? Gdyby była możliwość ich podglądu napisałbym więcej. Ale jeżeli tak to trochę dziwne. Pisząc swoją grę akurat ten tablet traktuję jako mocny przy optymalizacji. Może jeszcze coś wyszperam w wolnej chwili. Pozdrawiam Witam. Dziękuje bardzo za ten spis błędów. Nie odbieram tego źle, wręcz przeciwnie jestem zadowolony z tego, że zamiast ktoś ocenić grę na 1 gwiazdkę wypiszę mi błędy, które mogę poprawić. Odpowiem na każdy błąd w podobny sposób jak je wypisałeś. - Co do poruszania się to niestety nie wiem od czego to zależy. Na różnych telefonach sterowanie zachowuje się inaczej. Być może jest to spadek FPS, ale to wytłumaczę w kolejnych myślnikach. - Pamiętasz może która to była mapa? Być może z poziomu Unity nie przypisał restartu mapy do tego przycisku, a sam ekran loadingu się pojawił, lecz później gra nie wiedziała co zrobić. Przejrzę wszystkie mapy i poszukam tego błędu. - Zebrane bekony to nie wszystko. Aby w podsumowaniu zdobyć 3 bekony trzeba mieć zebrane wszystkie bekony z mapy, zabić wszystkie zombie i mieć minimum 90 życia. Żeby zdobyć 2 bekony trzeba mieć zebrane 2/3 bekonów, zabitych 2/3 zombie i mieć minimum 60 życia. Żeby zdobyć 1 bekon trzeba mieć zebrane 1/3 bekonów, zabitych 1/3 zombie i mieć minimum 40 życia. Pomyślę nad dodaniem jakiś informacji w ekranie podsumowania mapy. - Powrót do ekranu głównego lub spisu poziomu mogę zmienić, więc to nie problem. - Przycisk sklepu raczej zostanie w menu. - Również nie potrafię wytłumaczyć dlaczego beczka raz rani świnię, a raz nie, być może jest jakiś spadek FPS ( później to wyjaśnię ). - Skakać można tylko z elementów mapy, czyli skrzynie i beczki nie pozwalają graczowi wyskoczyć ( mogę to zmienić, lecz skrzynie są po to, aby gracz nie mógł iść w lewo ). - Znów co do przycisków to mogę być spadki FPS. - Świnia raczej zostanie na środku, ale zobaczę jak gra by wyglądała, gdyby świnia była bardziej z lewej strony i dam znać jak to wygląda. - Co do przejść to mogą być znów spadki FPS. Teraz wyjaśnię te spadki FPS: Sama gra jest słabo zoptymalizowana, dlatego że gdy ją tworzyłem nie zwracałem uwagi na coś takiego jak optymalizacja - to był błąd. Gra była tworzona "w czasie", czyli jak wpadłem na jakiś nowy pomysł do go dodawałem i to był błąd, powinienem najpierw przemyśleć plan gry, a potem ją robić według planu. Teraz w grze jest dużo niepotrzebnych skryptów, które spowalniają grę, lecz już na zmiany jest za późno. Ktoś może spytać w takim razie dlaczego ją nadal aktualizuje? Otóż dlatego, że chcę ją ukończyć w 100%. Skoro już coś zacząłem wolę to skończyć. Postaram się ja zoptymalizować, być może uda się jeszcze coś pozmieniać, ale nie gwarantuje tego. To jest mój błąd, lecz traktuje tę grę jako zabawę i próbę czy w ogóle byłbym wstanie stworzyć coś takiego i udało mi się. Póki co tak jak mówiłem będą małe aktualizację, ale wiele gra się nie zmieni. Dziękuje za wypisanie błędów, postaram się nieco z nich poprawić. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się