Skocz do zawartości

Przyszła pozycja obiektu i strzał


Matasek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Tworze grę tower defense i napotkalem na problem z którym się męcze dłuższy czas.

Jak powinien wyglądać kod, aby pocisk poruszający się w stronę wroga (który porusza sie po ustalonym pathu) przewidywał jego przyszłą pozycję

i trafiał w niego.

Na chwile obecną pocisk porusza sie jego kierunku i mija go gdy ten porusza się w roznych kierunkach.

Znalazlem przykład na GMClan, który porusza podobny problem, ale nie dotyczy obiektów poruszajacych sie po pathu.

http://www.gmclan.org/index.php?plik=199

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Tworze grę tower defense i napotkalem na problem z którym się męcze dłuższy czas.

Jak powinien wyglądać kod, aby pocisk poruszający się w stronę wroga (który porusza sie po ustalonym pathu) przewidywał jego przyszłą pozycję

i trafiał w niego.

Na chwile obecną pocisk porusza sie jego kierunku i mija go gdy ten porusza się w roznych kierunkach.

Znalazlem przykład na GMClan, który porusza podobny problem, ale nie dotyczy obiektów poruszajacych sie po pathu.

http://www.gmclan.org/index.php?plik=199

Pozdrawiam

 

 

Frakcyjnie czy z pola?

 

Polecam z pola, po pierwsze że tak są robione pociski przeciwlotnicze w realu, a po drugie dlatego, że nie będzie wybrzydzało o szczegóły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...