Matasek Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Witam Tworze grę tower defense i napotkalem na problem z którym się męcze dłuższy czas. Jak powinien wyglądać kod, aby pocisk poruszający się w stronę wroga (który porusza sie po ustalonym pathu) przewidywał jego przyszłą pozycję i trafiał w niego. Na chwile obecną pocisk porusza sie jego kierunku i mija go gdy ten porusza się w roznych kierunkach. Znalazlem przykład na GMClan, który porusza podobny problem, ale nie dotyczy obiektów poruszajacych sie po pathu. http://www.gmclan.org/index.php?plik=199 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r3se7ven Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Witam Tworze grę tower defense i napotkalem na problem z którym się męcze dłuższy czas. Jak powinien wyglądać kod, aby pocisk poruszający się w stronę wroga (który porusza sie po ustalonym pathu) przewidywał jego przyszłą pozycję i trafiał w niego. Na chwile obecną pocisk porusza sie jego kierunku i mija go gdy ten porusza się w roznych kierunkach. Znalazlem przykład na GMClan, który porusza podobny problem, ale nie dotyczy obiektów poruszajacych sie po pathu. http://www.gmclan.org/index.php?plik=199 Pozdrawiam Frakcyjnie czy z pola? Polecam z pola, po pierwsze że tak są robione pociski przeciwlotnicze w realu, a po drugie dlatego, że nie będzie wybrzydzało o szczegóły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się