Cygnus Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Witam wszystkich, Znalazłem tutaj na forum przykład tabeli highscore z zapisem wyników w grze https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...mp;hl=highscore No i moje pytanie brzmi tak jak zrobić z tego przykładu tak,że wrzucam ten obiekt do scenerii w grze,ale żeby to się wyświetlało dopiero tabela wyników jak mój gracz zginie,przed moim roomem game over,oczywiście jeśli znowu będę grał od nowa,a lista w tabeli się skończy i mój wynik będzie gorszy niż u osób w tabeli,to od razu pojawia się pokój game over,a nie pokój z wynikami... Jak to zrobić wykorzystując ten o to wyżej przykład? Posiadam Game Maker Studio Pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygnus Opublikowano 17 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Witam wszystkich, Znalazłem tutaj na forum przykład tabeli highscore z zapisem wyników w grze https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...mp;hl=highscore No i moje pytanie brzmi tak jak zrobić z tego przykładu tak,że wrzucam ten obiekt do scenerii w grze,ale żeby to się wyświetlało dopiero tabela wyników jak mój gracz zginie,przed moim roomem game over,oczywiście jeśli znowu będę grał od nowa,a lista w tabeli się skończy i mój wynik będzie gorszy niż u osób w tabeli,to od razu pojawia się pokój game over,a nie pokój z wynikami... Jak to zrobić wykorzystując ten o to wyżej przykład? Posiadam Game Maker Studio Pro Myślę jeszcze nad tym,żeby po każdym świecie(nie planszy)po zabiciu bosa w nowym roomie było podsumowanie pkt,żyć itp rzeczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Myślę jeszcze nad tym,żeby po każdym świecie(nie planszy)po zabiciu bosa w nowym roomie było podsumowanie pkt,żyć itp rzeczy... Można to zrobić na kilka sposobów: 1. Obiekt z opcją persistent(czy jakoś tak) i tam przechowywanie zmiennych 2. Zapisywanie do pliku ini zmiennych i wczytywanie ich w odpowiednim momencie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygnus Opublikowano 17 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Nie do ini to ja wiem Mateusz,ale jaki sens jest do ini? skoro tu też działa na tej zasadzie...tylko jak to zrobić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Cały twój problem bierze się z tego że to tylko przykład. Nie gotowe rozwiązanie. Takiego raczej nie znajdziesz bo jest zbyt zależne od tego jak jest zbudowana gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Nie napiszemy całej gry za cb. Zainteresuj się funkcjami ini_open, ini_write_string, ini_read_string Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Nie, nie interesuj się plikami ini bo nie służą do tego. Zainteresuj się zapisem danych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygnus Opublikowano 17 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 dobra dzięki panowie Threef ma racie ini jest niepotrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się