blondi Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Cześć to znów ja.Chyba nigdy nie skończę pisać.Mam nowy kłopot w mojej grze jest załóżmy zombiak.Jeżeli się z nim zderzę lub zaatakuje chce by mni zaczął gonić kiedy zacznę uciekać.Mam skrypt by podąrzał za mną ale nie działa gdy odchodzę lub uciekam zombiak kręci się w koło.Prosę o pomoc. :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 pokaż skrypt na podążanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 12 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 to jest ten skrypt.Przy pomocnikach bohatera wszystko ok tylko nie u przeciwnika x=player.x; y=player.y; speed=4; To ten skrypt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 troszke malo rozwiniety..... lepiej uzyj kolckow : move to towards czy cos takiego a pozniej poszukaj mojego tematu :D tam masz w miare dobre AI tymona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 12 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 co do klocków próbowałem.ńiestety też nic nie pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 FAQ: 12. Co zrobić, żeby obiekt1 szedł w stronę obiekt2? W "step" obiekt1 wpisujemy: kod: move_towards_point(obiekt2.x,obiekt2.y,szybkosc); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 12 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Dięki blackmaul, ale tego też próbowałem i też nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 to jak chcesz to zrobic???? to musi dzialac z move towards point. napewno dajesz w stepie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 I czy zamienile slowo szybkosc na liczbe np. 12 ? I zmieniles nazwe obiekt2 na nazwe tego objektu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 rotfl, jak probowal, to znaczy ze tak >< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 A ty skad wiesz ze sie nie pomylil i nie zostawil tego tak jak jest? Telepatia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 12 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Move toward point nie działa.A jeżeli już to dzieją się dziwne rzeczy.Raz to przeciwnik zaczął się poruszać w lewo aż załkiem zniknął z planszy.Niekiedy zdarzało się, że po kilku minutach pojawiał się nAGLE KOŁO MNIE.I tak napewno daję to w stepie. A obym zapomniał jak można zrobić by przeciwnik np. odwrzcał się do mnie gdy mnie goni lub np. po 30 sekundach dał se siana z gonieniem mnie i sobie dalej chodził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 https://gmclan.org/up1072_11_podazanie.html - moj przyklad podazania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 12 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Mam nadzieję że to mi nareszcie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 hmm... mógłbym ci podsunąć jak zrobiłem AI w Mario Get it! :P Niech mi ktoś powie że jest słabe xD a powiedz czy to platformówka czy jakos inaczej? bo to ma znaczenie i to spore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 12 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Do platformówek to na pewno nie.Jest to gra z widokiem z góry.Gdzie widać głowę i bary bohatera jak i innych postaci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 no to albo move_towards_point(obiekt2.x,obiekt2.y,szybkosc); albo po swojemu direction=point_direction(x,y,hero.x,hero.y); // hero=nazwa obiektu gracza speed=3; // a tu zamiast 3 daj taką prędkość jaka ci pasuje wymijanie przeszkód mozna se samemu napisać ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Ten pierwszy sposob zamiescilem w moim przykladzie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 13 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 nie wiem spróbuję.To już chyba będzie działać(mam nadzieję). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaveleK Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 poszukaj na forim przykladu z waypoint i pokombinuj w tym (ale mussz sie troszke pobawic to to platwormowka :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się