Skocz do zawartości

Jak stworzyć obiekt który uzupełniac będzie energię w grze


Cygnus

Rekomendowane odpowiedzi

Tak dla ścisłości, taki kod powinien być w butelce. Jak od bohatera to

GML (kolizja z butelka)
hp=100;

with(other)

{instance_destroy();}

To with(other) znaczy, że się odwołujesz do other, w tym wypadku do obiektu z którym masz kolizję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...