Cygnus Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Cześć wszystkim (Game Maker Studio) Jak stworzyć obiekt,który uzupełni mi na 100% energie,np idę sobie bohaterem jest buteleczka która uzupełnia energie całą. moja zmienna energii to hp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 25 Czerwca 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 event kolizji z butelką GML hp = 100; instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Tak dla ścisłości, taki kod powinien być w butelce. Jak od bohatera to GML (kolizja z butelka) hp=100; with(other) {instance_destroy();} To with(other) znaczy, że się odwołujesz do other, w tym wypadku do obiektu z którym masz kolizję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygnus Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Super Panowie Sutikku i ANtY Działa dziękuje;) butelka uzupełnia energia;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się