dj trancer Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Witam. Chciałbym w game makerze zrobić dosyć obszerną grę a jednocześnie aby nie pobierała zbyt dużo pamięci ram. W związku z tym mam pytanie jak w zrobić aby każdy następny level wczytywał się osobno i zwalniał pamięć wcześniejszego. Jak na razie to wszystkie ładują się na raz do pamięci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 dobre pytanie :P też chętnie poznałbym odpowiedz. Jedyne co wiem to to że sprity np powinny być w teczce razem z grą i nie łądujesz ich odrazu do GMa tylko w czasie włączania np nowego rooma dajesz sprite_add i takie tam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 hmm :/ kurcze umiem odpowiedzieć wam na to pytanie ale musiał bym dać wam źródło mojego Team War Zone... Takie tematy już były wystarczy poszukać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Może oto chodzi: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...;.\.\. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się